۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

اسامی اعدام شدگان گروهی و مخفیانه در زندان مرکزی کرمان


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"در یک اعدام گروهی و مخفیانه چهار زندانی در زندان مرکزی کرمان به دار آویخته شدند.
روز سه شنبه 15 شهریور ماه 4زندانی که چند سال است در زندان مرکزی کرمان زندانی بودند به دار آویخته شدند.
اسامی زندانیان اعدام شده به قرار زیر می باشد:
1- قاسم حنیف فرزند مرتضی حدودا 50 ساله و در حدود 3 سال در زندان بسر می برد
2- حمید کرباسی فرزند حسن
3- حسین جلالی فرزند سلیمان
4- سیامک ملک ملایری فرزند علی
چهار زندانی فوق توسط فردی بنام قربانی قاضی دادگاه انقلاب کرمان محکوم به اعدام شده بودند. آنها همگی متهم به داشتن مواد مخدر بودند.
شهریور ماه یکی از خونین ترین ماه سال 1390 در ایران بود.تا به حال آمار نزدیگ به 100 زندانی توسط رسانه های حکومتی اعلام شده است و یا توسط خانواده های اعدام شدگان در اختیار فعالین حقوق بشری قرار داده شده است.بدلیل عدم دسترسی به خانواده های اعدام شدگان واعدام مخفیانه در زندانها آمار اعدام ها بسا فراتر از آن است که تا به حال اعلام شده است.
ولی فقیه علی خامنه ای سیاست اعدام در ملاعام و گروهی را تعیین می کند و توسط صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت که از زمان انتصاب وی به این سمت توسط ولی فقیه علی خامنه ای تا به حال آمار اعدام ها بصورت جهشی روبه افزایش است.همچنین همان زمان که احمدی نژاد تابلوی که بر آن شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند» را به دبیر کل سازمان ملل اهدا می کرد.ده ها نفر در زندانها ولی فقیه اعدام شده بودند و یا در انتظار اعدام بسر می بردند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های گروهی و در ملاعام که برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه بدستور ولی فقیه علی خامنه ای به اجرا گذشاته می شود را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل و کمیسر عالی حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد می باشد تا تصمیمات لازم در این باره گرفته شود.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
02 مهر 1390 برابر با 24 سپتامبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: