۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

تشدید فشارها و تهدیدها علیه 2 زندانی سیاسی تبعیدی به زندان ندامتگاه کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران" تشدید فشارها و تهدیدهای غیر انسانی علیه 2 زندانی سیاسی با وضعیت حاد جسمی در زندان ندامتگاه کرج.
تشدید فشارهای غیر انسانی علیه وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پورشجری و زندانی سیاسی اله وردی روحی که به زندان ندامتگاه کرج تبعید شده اند. از زمان انتقال وقرار دادن آنها در کنار زندانیان عادی و خطرناک تهدیدها وفشارها توسط باند مافیایی زندان بدستور بازجویان وزارت اطلاعات شدت گرفته است.این 2 زندانی در حال حاضر در سالن 7 سلول 12 که 40 نفر در آن قرار دارند نگهداری می شوند. اکثر زندانیان زمین خواب هستند و ازدحام زندانیان به حدی زیاد است که آنها بصورت کتابی قادر به استراحت هستند.
وضعیت حمام وسرویس های آن غیر بهداشتی و تقریبا ازکار افتاده است و فاضلاب آن مسدود می باشد. این مسئله باعث شده است که بوی فاضلاب در سالنها بپیچید و امکان آسایش را از زندانیان سلب نماید.مسئولین زندان به عمد از تعمیر گرفتگی فاضلاب خوداری می کنند تا زندانیان را تحت فشاربیشتری قرار دهند.
وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پور شجری (سیامک مهر) از بیماری کلیه و گوارشی رنج می برد و زندانی سیاسی اله وردی روحی از بیماری سرطان پروستات پیشرفته در حالت حاد جسمی است. اما به جای انتقال آنها به بیمارستانهای خارج از زندان ، این 2 زندانی سیاسی را به زندانی با شرایطی قرون وسطایی و طاقت فرسا انتقال داده اند.
انتقال وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) و زندانی سیاسی اله وردی روحی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات بدون هیچ دلیل و بهانه ای صورت گرفته است و هدفی جز حذف فیزیکی آنها ندارند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ایجاد فشارهای قرون وسطایی ،تهدید به مرگ آنها توسط باندهای مافیای زندان و تبعید به زندان ندامتگاه با شرایط حاد جسمی توسط بازجویان وزارت جهت حذف آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواهان اعزام گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل به ایران برای بازدید از زندانها ،ملاقات با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها جهت تهیۀ گزارشی از جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و ارائۀ آن به دبیر کل ملل متحد می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
03 مهر 1390 برابر با 25 سپتامبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: