۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

انتقال زندانی سیاسی رضا جوشن به نقطۀ نامعلومی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی رضا جوشن روز گذشته از سالن ایزوله شدۀ 12 بند 4 فراخوانده شد و به نقطۀ نامعلومی منتقل گردید.
روز سه شنبه 15 شهریور ماه زندانی سیاسی رضا جوشن از سالن ایزوله شده 12 بند 4 زندان گوهردشت خارج گردید و به نقطۀ نامعلومی منتقل گردید.بعضی از گزارشات حاکی از آن است که او به بند سپاه زندان گوهردشت کرج و یا بند 209 زندان اوین منتقل شده است.
زندانی سیاسی رضا جوشن از ناراحتی حاد قلبی رنج می برد و تا به حال یکبار دچار حملۀ قلبی گردیده است. بازجویان وزارت اطلاعات مانع درمان وی هستند.
این در حالی که این زندانی سیاسی کمتر از 1 ماه به پایان محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی وی در زندان گوهردشت کرج باقی نمانده است.
از طرفی دیگر برای تشدید فشار علیه زندانیان سیاسی تا به حال 5 زندانی سیاسی بنام های؛بهروز جاوید طهرانی،محمدعلی منصوری،فرزاد مددزاده ،صالح کهندل و ارژنگ داودی به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل شده اند و از زمان انتقال آنها تا به حال هیچ خبری در دست نیست.آنها توسط آخوندی با نام مستعار علوی از مسئولین و شکنجه گران بند 209 و سربازجوی دیگری بنام سعید شیخان تحت بازجویی و شکنجه های جسمی و روحی قرار دارند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،انتقال زندانیان سیاسی به بندهای وزارت اطلاعات برای تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار اعزام گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران برای بازدید از زندانها،ملاقات با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها جهت تهیۀ گزارشی از جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
16 شهریور 1390 برابر با 07 سبتامبر 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: