۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

دانشجوی زندانی در شرایط سخت و طاقت فرسایی بسر می برد



بنابه گزارشات رسیده ازبند 209 زندان اوین،دانشجوی زندانی آدرین جلالی همچنان در بند 209 زندان اوین تحت اذیت وازار بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.
آدرین جلالی 25 ساله دانشجوی فوق لیسانس علوم کامپیوتر دانشگاه تهران، 24 خرداد ماه مامورین وزارت اطلاعات با یورش به منزل آنها او را دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 منتقل کردند. او در روزهای اول دستگیری تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت و همچنین تا مدت زیادی از محل بازداشت و شرایطش خبری در دست نبود. از طرفی دیگر به دلیل حجم گستردۀ دستگیریها در حال حاضر چندین نفر را در یک سلول نگهداری می کنند زندانیان سیاسی را در شرایط بسیار سختی قرار داده اند.
از طرفی دیگر خانواده آقای جلالی از زمان دستگیری فرزندشان بصورت روزانه به دادگاه انقلاب و اوین مراجعه می کنند و تقریبا تمامی روز را در دادگاه انقلاب و زندان اوین بسر می برند.در اثر پیگیریهای مستمر خانوادۀ آقای جلالی اخیر به خانواده اش ملاقت کوتاه کابینی با حضور بازجویان داده شد.
لازم به یادآوری است آدرین جلالی از دانشجویان ممتاز است .او که عضو تیم ریسک یو سیمولیشن روبوکوپ مسابقات جهانی ژاپن و همچنین مسابقات آ.سی.ام غرب آسیا بود،و از دانشجویان ممتاز لیسانس و فوق لیسانس بوده.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ادامۀ بازداشت دستگیر شدگان اخیر را محکوم می کند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط تمامی آنها است و از دبیر کل سازمان ملل و مراجع بین المللی برای متوقف کردن سرکوب خونین و گسترده مردم ایران اقدام نمایند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
26 تیر 1388 برابر با 17 ژولای 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: