۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

استمرار و گسترش اعتراضات شبانۀ مردم تهران

بنابه گزارشات رسیده از نقاط مختلف شهر تهران ، مردم تهران بر فراز بام منازل ،در کوچه ها و خیابانهای فرعی مناطق مختلف اقدام به سر دادن بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند.

از ساعت 22:00 اعتراضات شبانه مردم تهران با سر دادن شعار الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور بر بالای بام منازل ،کوچه ها و خیابانهای فرعی آغاز و تا ساعت 22:35 ادامه یافت.
امشب مردم تهران در مناطقی مانند صادقيه ، فرحزاد ،شهرك غرب ، اكباتان ، ‌اقدسيه ،‌آزادي ، شريعتي، ويلا ، پونك ،‌تهران پارس و سایر مناطق بر پشت بام ها و كوچه ها و خيابان هاي فرعي شعار الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور را سر دادند.
زماني كه مردم بر پشت بام ها و كوچه ها شعار اعتراضي خود را فرياد مي زدند مردمي كه از كوچه ها و خيابان ها عبور مي كردند نيز به وجد مي آمدند و با سر دادن شعار و بوق زدن با آنها همراهي مي كردند.

شدت اعتراضات در مناطقی مانند تهران پارس ،‌شهرك غرب ،‌پونك بيشتر از جاهای ديگر بود.

نیروهای سرکوبگر بسیج و سپاه پاسداران که در بسیج محلات و مساجد مستقر بودند بر بام منازل بودند و با دوربینهای دید در شب نا امیدانه مردم را نظاره می کردند و از این طریق سعی در ایجاد رعب و وحشت بودند . ولی وقتی مردم متوجه حضور آنها می شدند شعارهای مرگ بر دیکتاتور شدت بیشتری پیدا می کرد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
01 مرداد 1388 برابر با 23ژولای 2009





http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: