۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

صدای اعتراضات گسترده مردم تهران بر بام خانه های خود

بنابه گزارشات رسیده از مناطق مختلف تهران ، مردم تهران امشب همانند شبهای گذشته بر بام منازل خود حاضر شدند و نداهای اعتراض گسترده خود را سر دادند.
از هر کوچه وخیابان و محله صدای فریاد های اعتراض مردم نسبت به شبهای گذشته رساتر و گسترده به گوش میرسد. ندای بانک اعتراض الله و اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور و در مواردی زیادی شعار مرگ بر خامنه ای سکوت شبهای تاریک وظلمانی استبداد را در هم می درید و فضای رعب و وحشت بر قلب سیاه سرکوبگران حاکم وارد می کرد. مردم تهران امشب از ساعت 22:00 تا حوالی 23:00 بصورت گسترده بر بام خانهای خود قرار گرفتند و همه با هم ندای الله اکبر سر دادند آنها همچنین شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای سر دادند. فریادها از تمامی نقاط تهران شنیده می شد.
نیروهای گارد ویژه ،سپاه پاسداران،بسیج و لباس شخصیها با موتورهای خود ساعاتی قبل از شروع فریادهای اعترض مردم در سطح کوچه و محلات نمایش قدرت و وحشت بر پا کرده بودند. همچنین نیروهای پیاده آنها ضمن تخریب اموال مردم به درب منازلی که صدای الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور می دادند با باتوم های خود می کوبیدند. آنها همچنین به منازل مردم سنگ پرتاب می کردند این سنگها گاها باعث تخریب شیشۀ پنجرههای منازل می شد و این مسئله باعث می شد که علاوه بر شعار مرگ بر دیکتاتور شعار مرگ بر خامنه ای هم داده می شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،از صدای اعتراض مردمی که بصورت گسترده علیه دیکتاتور حاکم سر میدهند و خواهان آزادی و دمکراسی در گشورشان هستند حمایت می کند. و از مراجع بین المللی می خواهد که به فریادهای آزادیخواهانه مردم ایران گوش فرا دهند وبه حمایت از انسانیت در ایران برخیزند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
11 تیر 1388 برابر با 2 ژون 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193


هیچ نظری موجود نیست: