۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

حرکت تعداد زیادی از مردم تهران بسوی صدا و سیما

بنابه گزارشات رسیده مردم تهران برای گرامیداشت یکی از شهدای قیام مردم ایران به صورت دسته های چند نفره از خیابانهای مختلف به سوی صدا و سیما در حال حرکت هستند.
از ساعت 15:00 دسته های چند نفره از مردم تهران برای شرکت در مراسم گرامیداشت جان باخته آزادی محسن روح الامینی که در مسجد بلال قرار است برگزار شود در حرکت هستند. در حال حاضر تعداد زیادی از مردم و بخصوص جوانان دختر و پسر بصورت گروههای چند نفره از نقاط مختلف تهران به سوی مسجد بلال که در محوطۀ صدا و سیما است درحال حرکت هستند. همچنین از ونک گروهای متعددی از مردم در حال حرکت بسوی آن نقطه هستند. قرار بود که در مسجد بلال صدا وسیما مراسم گرامیداشت جانباخته راه آزادی مردم ایران راس ساعت 16:00 برگزار شود .
نیروهای سرکوبگر گارد ویژه در میدان و نک و جلوی دانشگاه خواجه نصیر مستقر شده اند. و همچنین نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و لباس شخصیها در نقاط مختلف مسقر شده اند و بر تعداد آنها افزوده می شود. همچنین نیروهای خبر چین وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی در بین گروههای از مردم نفوذ کرده اند که البته با هوشیاری مردم این افراد شناسائی می شوند و به همدیگر نشان داده می شوند. و در مواردی آنها را هو می کنند که مجبور به فرار از جمعیت می شوند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
4 مرداد 1388 برابر با 26 ژولای 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: