۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

جنگ روانی علیه خانوده ها و یورش خونین دولت عراق علیه ساکنین اشرف را محکوم می کنیم

ببابه گزارشات منتشر شده در طی روزهای گذشته نیروهای عراقی به ساکنین اشرف یورش بردند و تعداد از آنها را به قتل رساندند و تعدادی را مجروح ویا ربوده و با خود بردند. همزمان بازجویان وزارت اطلاعات با خانواده های آنها در ایران تماس گرفته و به آنها می گویند که ما ساکنین اشرف را قتل عام کردیم.
بازجویان وزارت اطلاعات پس از یورش نیروهای عراقی به اشرف و انتشار عکسها وفیلمها از جان باختن و زخمی شدن ساکنین اشرف با خانواده های آنها در شهرهای مختلف ایران تماس می گیرند و با خوشحالی به آنها می گویند که ما آنها را قتل عام کردیم. بازجو محبی و رضا عارفی با خانواده هایی که در کرج ساکن هستند تماس می گیرند .همچنین سعید شیخان و علوی در تهران با خانواده ها تماس گرفته و همگی همان جمله را تکرار می کنند. و از این طریق یک جنگ روانی را علیه خانواده های آنها آغاز کرده اند.
از طرفی دیگر تصاویر و فیلمهای تکان دهنده ای که در طی روزهای گذشته از اشرف پخش شده است حاکی از یورشهای وحشیانه و غیر قابل تصور نیروهای عراقی با سلاح گرم،خودروهای نظامی ،لودر ،باتون،میله های فلزی،سنگ به ساکنین اشرف می باشد. در این یورشها که گفته می شود تا به حال 12 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران جانباختند و صدها نفر زخمی شدند و تعدادی هم توسط نیروهای عراقی ربوده شده و به نقاط نامعلومی منتقل شدند.گفته می شود که در حال حاضر وضعیت زخمی شدگان بدلیل نبود امکانات پزشکی لازم و ممانعت از انتقال آنها به بیمارستانهای تخصصی عراق وخیم می باشد و تا به حال تعدادی بدین خاطر جان باختند.
بنابه اطلاعیه های شورای ملی مقاومت در میان نیروهای مهاجم عراقی تعدادی از نیروهای تروریستی قدس سپاه پاسداران و لشگر بدر حضور دارند و به فارسی صحبت می کنند آنها در زخمی کردن و کشتار ساکنین اشرف نقش مسقیم داشتند. همچنین گزارشات رسانه های عراقی حاکی است که این تهاجم تحت نظارت و هدایت نوری المالکی صورت می گیرد.
بنابه اظهارات مقامات نظامی امریکائی تمامی افراد ساکن اشرف خلع سلاح شده اند و در قبال آن به هر کدام از آنها تعهد کتبی مبنی بر حفاظت از آنها داده شده است.همچنین بنابه بیانیه های رسمی سازمان ملل متحد ،صلیب سرخ جهانی و دولت امریکا ساکنین اشرف مشمول کنوانسیون چهارم ژنو می باشند و به لحاض قوانین بین المللی افراد حفاظت شده محسوب می شوند. هر گونه اقدام علیه افراد پناهنده و حفاظت شده جنایت علیه بشریت محسوب می شود.
گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که ناظران امریکایی در اشرف مستقر هستند. آنها تنها ناظر و شاهد این جنایتها بودند و تا به حال هیچ اقدام یا واکنشی برای متوقف کردن این جنایتها انجام نداده اند. این در صورتی است که بنابه گفته مقامات امریکایی دولت عراق تعهداتی مبنی رعایت حقوق انسانی ساکنین اشرف به آنها داده است.
در پی یورشهای خونین و غیر انسانی دولت عراق علیه ساکنین اشرف که افراد حفاظت شده توسط قوانین بین المللی می باشند و نقض تعهدات بین المللی که سپرده بود ، دولت عراق فاقد هرگونه مشروعیت برای حفاظت از ساکنین اشرف را داراست . لذا مسئولیت حفاظت ساکنین اشرف باید تحت نظارت سازمان ملل و به عهده نیروهای امریکائی سپرده شود تا از ادامه جنایت علیه بشریت پیشگیری شود.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران،جنگ روانی علیه خانواده های ساکنین اشرف و حملات خونین علیه پناهندگان ایرانی که مورد حفاظت قوانین بین المللی می باشند را محکوم می کند و از دبیر کل و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار دخالت برای پایان دادن به حملات خونین دولت عراق علیه ساکنین اشرف است و به عهده گرفت حفاظت آنها است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
8 مرداد 1388 برابر با 30 ژولای 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: