۱۳۸۷ مهر ۳۰, سه‌شنبه

اسمال تیغ زن بخاطر قورت دادن کیسه های مواد مخدر به بهداری منتقل شد



بنابه گزارشات رسیده از بند 2 زندان گوهردشت کرج، اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ زن یکی از جنایتکارنی که در قتل ،شکنجه،تجاوز، باجگیری و جنایتهای متعدد دیگر شرکت داشت و به آنها اعتراف کرده بود به زندان باز گردانده شد. او دراثر قورت دادن کیسه های مواد مخدر و باز شدن آنها در معدۀ وی روز گذشته به بهداری زندان منتقل شد.

اسماعیل تیغ زن به در خواست نوید خدیوی معاون حفاظت و اطلاعات زندان گوهردشت از زندان اوین به این زندان منتقل گردید.نوید خدیوی زمانی که اسماعیل افتخاری مسئول گروه ضربت کمیته سپاه پاسداران منطقه 12 تهران در اوایل انقلاب بود، از دستیاران اسمال تیغ زن بود و در تمامی جنایاتی او شرکت داشت. با وساطتهای خدیوی اخیرا به وی مرخصی منجر به آزادی داده شد بود ولی در اثر اعتراضات گسترده و تنفر اجتماعی از این عمل، ناچار شدند که او را مجددا به زندان بازگردانند. هنگامی که او به زندان بازگردانده شد تعدادی کیسه های مواد مخدر قورت داده بود و قصد داشت آنها را در زندان به فروش برساند که این کیسه ها در معدۀ وی باز شدند و باعث اتتقال وی به بهداری زندان شد.

اسماعیل افتخاری در اوایل انقلاب مسئول گروه ضربت کمیته سپاه پاسداران سابق در منطقه 12 تهران بود که همراه با نوید خدیوی و سایر افراد این گروه با تشکیل دستجات چماقدار به هوادران و تجمعات سازمانهای مخالف حمله ور می شدند و باعث ارتکاب جنایتهای زیادی شده بودند. او و نوید خدیوی هوادران سازمانهای مخالف را دستگیر و در این کمیته مورد شکنجه های وحشیانه قرار می دادند و گفته می شود که در اثر این شکنجه تعدادی از آنها جان باختند و بعضی از آنها پس 30 خرداد 1360 به جوخه های اعدام سپرده شدند. جنایتهای این فرد آنقدر گسترده بود که رژیم علیرغم اینکه اعمال غیر انسانی مختلفی علیه هواداران گروههای مخالف سیاسی انجام داده بود و باعث خشنودی آنها شده بود ناچار به دستگیری وی شدند و وقتی که در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت به بخشی از جنایتهای هولناک خود اعتراف نمود.

این جنایتکار به زندان اوین منتقل گردید ووزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی او را روانۀ بندی کرد که زندانیان سیاسی در آن محبوس بودند.اسمال تیغ زن علیه زندانیان اقدام به خبر چینی می کرد.و در حملات خونین که علیه زندانیان توسط وزارت اطلاعات برنامه ریزی می شد همراه با زندانبانان آنها را به اجرا در می آورد. ازجمله کسانی که در اثر حملات این فرد که با میله آهنی صورت گرفته بود و باعث مصدومیت آنها شد آقایان هاشم شاهی نیا و سعید شاه غله بود.

نوید خدیوی دستیار سابق این فرد که در حال حاضر معاون حفاظت و اطلاعات زندان گوهردشت است و از بدو ورد به این زندان همراه با علی حاج کاظم رئیس زندان و علی محمدی معاون زندان و کرمانی رئیس حفاظت واطلاعات زندان و خادم رئیس بند1 اقدام به دایر کردن شکنجه گاهی در این بند نموده اند که زندانیان در آنجا مورد شکنجه های قرون وسطائی و طاقت فرسا قرار می گیرند تا به حال زندانیان سیاسی مانند بهروز جاوید طهرانی، علیجان گرایی،محسن گرایی،منصور رادپور و سایر زندانیان مانند شهرام پور منصوری،فرهنگ پور منصوری و خالد حردانی که 4 نفر آخر همچنان در این شکنجه گاه تحت شکنجه های قرون وسطائی قرار دارند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعمال ضد بشری افراد فوق الذکر را محکوم می کند و خواستار محاکمه و مجازات آنها بخاطر جنایتهای ضد بشری که علیه مردم ایران مرتکب شده اند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

اول آبان 1387 برابر با 22 اکتبر 2008


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: