۱۳۸۷ آذر ۲, شنبه

سومین سالگرد قتل مشکوک امید کرمی خیر آبادی را گرامی میداریم



بنام آفریدگار آزادی،

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان مخوف رجائی شهر کرج سومین سالگرد قتل مشکوک امید کرمی خیرآبادی فرزند ارشد زندانی علیرضا کرمی خیرآبادی را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم .

آقای علیرضا کرمی خیر آبادی زندانی محکوم به مرک ، قریب به 11 سال است که در زندانها و شکنجه گاههای حکومت آخوندی ایران در بدترین شرایط نگهداری می شود . ایشان طی مدت طولانی زندان به بیماریهای عدیده ای از قبیل بیماریهای ارولژیکی ،ناراحتی شدید قلبی،مشکل بینائی در چشم چپ و گوش راست و همچنین کمر درد مزمن رنج می برد بهداری زندان به بهانه های واهی از مداوای ایشان طفره می رود و حتی هزینۀ داروهایی که تجویز می کنند از ایشان طلب می کنند.

در مدتی که علیرضا کرمی خیر آبادی در زندان بسر می برد ،یکبار تا پای چوبه دار برده می شود. در این مدت برادر وی آقای عبدالرضا کرمی خیرابادی ، در کشور نروژ بطرز مشکوکی به قتل رسید و پسر ایشان هم 3 سال پیش در چنین روزهایی در کشور ترکیه توسط عمال رژیم کشته می شود .

اکنون سومین سالگرد قتل ناجوان مردانه وسبعانه امید کرمی خیرآبادی پسر ایشان تسلیت گفته و روزی را آرزو می کنیم که قاتلین برادر و پسر وی و دیگر جوانانی که در این سرزمین بدست جلادان حکومت به اصطلاح اسلامی کشته شده اند بدست قانون سپرده شوند و در دادگاهی مردمی محاکمه گردند

جمعی از زندانیان سیاسی رجائی شهر کرج (گوهردشت)

28 آبان 1387

انتشار:

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

۱ نظر:

omid گفت...

با سلام به همه دوستاران آزادي در ايران.اميد كرمي يكي از صميمي ثرين دوستان من بود كه متاسفانه جلادان رژيم جان 21 ساله او را گرفتند و او را به خاك و خون كشيدند .اميدوارم روزي به خاك و خون كشيده شدن تك تك شان را با چشم خود ببينم