۱۳۹۲ مهر ۱۱, پنجشنبه

اجرای مخفیانه حکم ضدبشری اعدام یکی از زنان زندانی زندان قرچک ورامین


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اجرای مخفیانه  حکم  ضدبشری اعدام  یک زن زندانی   قرچک ورامین در زندان گوهردشت کرج.
روز چهار شنبه ۳ مهر ماه زندانی کبری کبیری حدودا ۴۸ ساله از بند ۲ زنان زندان قرچک ورامین  پس از تحمل ۹ سال زندان به دار آویخته شد. او روز سه شنبه ۲ مهرماه از بند ۲ زندان قرچک ورامین( البته بر روی درب این زندان برای فریب نوشته شده است زندان شهر ری) برای اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل گردید و روز چهارشنبه حکم ضدبشری اعدام وی همرا ه با تعدادی دیگری از زندانیان  در زندان گوهردشت کرج به اجرا گذاشته شد.
علیرغم گذشت نزدیگ به ۲ هفته هنوز قوه قضاییه ولی فقیه از اعلام خبر اعدام گروهی در زندان گوهردشت کرج خوداری می کند و سکوت پیشه کرده است .این مسئله خو گویای آن است که اعدام های مخفیانه بسر فراتر از آن است که اعلام می شود.
در حال حاضر بیش از ۱۰ زن زندانی در زندان زنان قرچک ورامین در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند که سنین اکثر آنها زیر ۳۰ سال می باشد.که از جمله آنها می توان زندانیان ،سحر مهابادی ۲۷ ساله و ریحانه جباری حدودا ۲۸ را نام برد.
سیاستهای اعدام زندانیان سیاسی، اعدام های گروهی ، اعدام نوجوانان ، سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم  گرفته می شود و از طریق آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه  که توسط شخص خامنه ای منصوب شده است و از جنایتکاران علیه بشریت بوده و نام وی در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر می باشد، آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات که مسئول یورش به منازل مردم ،دستگیری، شکنجه و پرونده سازی  و توصیه به صدور احکام اعدام و زندانهای طویل المدت و آخوند حسن روحانی رئیس جمهور منصوب ولی فقیه که از زمان انتصابش تا به حال صدها زندانی بی دفاع اعدام شدند(پیش از این  این فرد که یا رئیس شورای امنیت آخوندها بوده و یا منصوب ولی فقیه در شورای امنیت آخوندها که در صدور دستور سرکوب خونین مردم ایران نقش مستقیم داشته است) به اجرا در می آید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های گروهی در ایران را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ،خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه جنایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ مهر ۹۲ برابر با ۰۳  اکتبر ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: