۱۳۹۲ مهر ۳۰, سه‌شنبه

زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان اولین سالگرد شهید راه آزادی عبدالباسط ریگی را گرامی میدارند



زندانی سیاسی عبدالوهاب ریگی برادر شهید راه آزادی مردم ایران و جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان اولین سالگرد شهادت عبدالباسط ریگی و دو تن از یارانش را گرامی میدارند. آنها طی بیانیه ای یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند و جهت انتشار در رسانه ها در  اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار دادند متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

بسم الله الرحمان الرحیم،
اولین سالگرد به شهادت رساندن عبدالباسط ریگی را گرامی میداریم و در اولین سالگرد او عهد می بندیم  که راه او را که  رسیدن به آزادی است را تا آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد. 
 عبدالباسط ریگی جوان غیور و پاک بلوچستان ایران، که در طی مدت اسارتش شکنجه ها و ظلم های فراوانی  را تحمل کردند ولی زیر بار ظلم سلطه گران حکومت دیکتاتور حاکم بر ایران نرفت.
عبدالباسط ریگی مرد اخلاق بود و جزء اولین کسانی بود که  راه دمکراسی را با فعالین حقوق بشرشروع  کرد واز ملت بلوچستان ایران دفاع کرد و ماه ها در تک سلولهای وزار ات اطلاعات زاهدان بود و بعد در یک جنایت بزرگ از طرف پیروان حکومت آخوندی در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۱ در زندان زاهدان اعدام شد.
ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی  زاهدان بلوجستان ایران این جنایت را محکوم کرده و از حامیان حقوق بشر در سازمان ملل تقاضا داریم تا جلوی این جنایات را بگیرند.
از طرف براد کوچک شهید زندانی سیاسی عبد الواهاب ریگی
و جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
مهر ماه ۱۳۹۲

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: