۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

ترور فعال سیاسی بلوچ در پاکستان و دستگیری جوانان در زاهدان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» نیروهای سرکوبگر با یورش به منازل مردم دست به دستگیری جوانان می زنند و آنها را به شکنجه گاه اداره اطلاعات زاهدان منتقل می کنند.
اوایل هفته جاری نیروهای سرکوبگر واحد مرصاد و مامورین وزارت اطلاعات به روستایی به نام شندک از توابع زاهدان یورش بردند و ۴ جوان هموطن بلوچ را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.اسامی جوانانی که دستگیر شده اند به قرار زیر می باشد:
۱ـ دلاویز قنبرزهی ۲ـ ناصر قنبر زهی ۳ـ نصرالله قنبرزهی  ۴ـ نصیر قنبر زهی می باشند  این جوانان متولدین سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ می باشند.
ازطرفی دیگر تروریستهای رژیم ولی فقیه که گفته می شود از سپاه تروریستی قدس می باشند یکی از فعالین سیاسی بلوچ را  هفته گذشته در پاکستان  ترور  و به قتل رساندند. این فعال سیاسی نعمت الله شه بخش نام دارد و از فعالین سیاسی شناخته شده بلوچستان ایران بود.
رژیم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان جو ترور، وحشت ، دستگیری جوانان و رهبران مذهبی ایجاد کرده است.
یکی از واحدهای سرکوبگر  که به  مرصاد معروف است مسئول ترور، دستگیری و یورش مسلحانه به منازل مردم بی دفاع می باشد. این واحد وابسته به سپاه تروریستی قدس سپاه پاسداران است. این واحد تا به حال تعداد بیشماری از جوانان بلوچستان را به قتل رسانده ، زخمی نموده و دستگیر کرده است.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بطور مستمر یورشهای وحشیانه  و غیر انسانی ، دستگیری ، شکنجه های قرون وسطایی و صدور احکام ضدبشری اعدام و زندانهای طولانی مدت علیه اقوام،ادیان و مذاهب ایرانی بکار می برد و در حال حاضر صدها نفر از آنها در زندانها محبوس هستند و بعضی از آنها در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  ترور ،یورش به  منازل مردم بی دفاع ، دستگیری جوانان و رهبران مذهبی اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده ولی فقیه رژیم آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به مراجع قضایی بن المللی است.  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 ۱۰ مهر۱۳۹۲ برابر با ۲ اکتبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: