۱۳۹۱ تیر ۲۴, شنبه

اعتراض شدید آقای کاظمینی بروجردی نسبت به حضور مسئولین سرکوب در بند ویژه روحانیت


بنابه گزارش ارسالی به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"روز سه شنبه 20 تیر ماه  تعدادی  از مقامات مسئول دادگاه ویژه روحانیت (سرکوبگران روحانیون آزادیخوه ) برای بازدید از بند ویژه روحانیت در زندان اوین به همراه  مسئولین قدیمی این دادگاه شامل رازینی،  قدیانی، سلیمی، و... مراجعه کردند.
آقای کاظمینی بروجردی با فریادهای اعتراض آمیز به  انتقاد و شرح فجایع و جنایات و شکنجه های اعمال شده  از سوی این مسئولین بر خود و سایر زندانیان اشاره  کرد،  اعتراضهای  شدید لحن  آقای کاظمینی بروجردی مسئولین سرکوب را به وحشت انداخته بود . مورد استقبال زندانیان این بند، قرار گرفت و به این اعتراض پیوستند.  این دیدار به محاکمه ای  برای مسئولین سرکوب وعوامل اجرایی آخوند علی  خامنه ای  تبدیل شد.
چندی پیش  مقاملت دادگاه ویژه که قصد داشتند آقای کاظمینی بروجردی را به دادگاه کشانده و او را مجبور به امضای توبه نامه و سازش نمایند با  مقاومت و امتناع ایشان در دادگاه مواجه شدند و آقای بروجردی علت عدم حضورخویش را فقدان  وجاهت قانونی و حقوقی  دادگاه برشمرد و عنوان کرد که این دادگاه را به رسمیت نمیشناسد. واز آن پس سختگیری ها وتحریم دارویی با توجه به بیماریهای عدیده ای که ایشان از آن رنج میبرد را متحمل شد.
در ماه گذشته، طی مراسمی  آقای جعفر منتظری  ریاست دیوان عدالت اداری با حفظ سمت ، به جای آقای رازینی ، ریاست این دادگاه را نیز برعهده گرفت. همچنین رئیسی ( عضو کمسیون قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 )، معاون اول قوه‌قضاییه ولی فقیه، جایگزین محمد سلیمی دادستان ویژه روحانیت شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ادامۀ فشارهای غیر انسانی و عدم درمان روحانی آزادیخواه آقای کاظمینی بروجردی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
24 تیر 1391 برابر با 14 ژولای 2012

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است


هیچ نظری موجود نیست: