۱۳۹۱ تیر ۲۲, پنجشنبه

قرار دادن زندانیان نظامی در زندان گوهردشت کرج تحت فشارهای غیر انسانی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نظامیان زندانی در زندان گوهردشت کرج تحت فشارهای غیر انسانی و در شرایط بسیار بدی بسر می برند.
تعدادی از نظامیان که به دلیل مخالفت با سیاستهای ضد میهنی رژیم ولی فقیه مدتها است که در زندان گوهردشت زندانی می باشند . مدتی پیش از برای تحت فشار قرار دادن آنها ،آنها را به بند 2 معروف به دارالقرآن منتقل کردند. نظامیان زندانی   در شرایط غیر انسانی بسر می برند. آنها مجبور هستند که قرآن را از بر کنند و آخوندی که در این سالن مسئول تفتیش عقاید می باشد با سوء استفاده از مذهب سعی و تلاش دارد که زندانیان را به خبر چینی وادارد.
اکثر زندانیان این بند مجبور هستند که مطیع رفتار و کردار این آخوند باشند در غیر این صورت تحت عنوان اینکه ضد مذهب هستند مورد اذیت و آزار زندانیان شرور این بند قرار می گیرد و در موارد متعددی به سلولها انفرادی منتقل می شوند.
اسامی تعدادی از نظامیان زندانی که در بند 2 زندان گوهردشت کرج زندانی هستند به قرار زیر می باشد:بهروز عیسی پور ،رضا کاهه ،محمود ناجی ،حسین عابدینی ،حسین کربلایی و جبار آقاموسوی می باشند.
تلاشها و کوششهای زندانیان نظامی برای بازگشت به سالن 12 معروف به سالن زندانیان سیاسی بند 4 زندان گوهردشت کرج تا به حال بی نتیجه بوده است . آنها بارها به دادستان تهران عباس جعفری دولت آبادی از جنیتکارن علیه بشریت که در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر قرار دارد  نامه نوشته اند و خواستار انتقالش به سالن 12 کنار سایر زندانیان سیاسی شده اند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ایجاد شرایط غیر انسانی و قرار دادن نظامیان زندانی در بند تفتیش عقاید را محکو م می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
22 تیر 1391 برابر با 12 ژولای 2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                     
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

 

هیچ نظری موجود نیست: