۱۳۹۱ تیر ۱۴, چهارشنبه

موج جدید شایعه پراکنی رژیم ولایت فقیه در خصوص آقای کاظمینی بروجردی


بنا به گزارش ارسالی به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" حاکمیت دینی ولایت فقیه در اقدامی تازه دور جدیدی از شایعات را علیه آقای کاظمینی بروجردی آغاز کرده است. با شایعه پراکنی در خصوص آزادی آقای کاظمینی بروجردی سعی در بی اثر کردن اقدامات این زندانی معترض به اساس حاکمیت ولایت فقیه و خاموش کردن صدایش را دارد.
بر پایه این گزارش رژیم استبداد دینی در ایران علیرغم بکارگیری روش های مختلف خشونت بار مانند شکنجه های روحی و جسمی و ترور در زندان یا برخی روشهای مزورانه و زورمندانه مانند دروغ پراکنی و تبلیغ منفی در مورد ایشان در صدا و سیما و روزنامه ها و رسانه های وابسته به دولت علیه این زندانی خواهان جدایی دین از نهاد حکومت، تاکنون نتوانسته صدای وی را خاموش نماید. این در حالی است که آقای کاظمینی بروجردی از آغاز محکومیت خود تاکنون نامه های متعددی را به  سازمان ملل و سران کشورهای اروپا و آمریکا و رهبران ادیان مختلف ارسال کرده و ضمن برشمردن جنایت های حاکمیت دینی علیه ملت استبداد زده  ایران، موارد نقض حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی و سایر دگراندیشان را به اطلاع آنها رسانده است. و از سوی دیگر نامه نگاری های این مخالف سرشناش ولایت فقیه، سعی در ایجاد انسجام ملی و انضمام فکری در میان نیروهای تغییر طلب و گروه های اپوزیسیون داخلی و خارجی داشته است و این موارد باعث خشم حکومت از ایشان شده است.
در مدت بیش از 6 سال بازداشت و حبس ایشان حق حتی یک روز مرخصی درمانی نداشته است و در این مدت رژیم بیش از سه بار اقدام به ترور نافرجام ایشان کرده است، حال شایعه آزادسازی بدون هیچ پس زمینه ای خانواده و هوادارانشان را از طرحی دیگر برای حذف ایشان نگران کرده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، پخش شایعات کذب توسط وزارت اطلاعات ولایت فقیه علیه روحانی آزادیخواه آقای کاظمینی بروجردی به منظور اجرای طرحهای بعدی خود را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
14 تیر 1391 برابر با 04 ژولای 2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: