۱۳۹۱ تیر ۱۲, دوشنبه

وادار به تسلیم شدن شدند وزارت اطلاعات برای تن دادن به خواسته های به حق زندانیان سیاسی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران"روز شنبه غروب 10 تیر ماه پس از اعتراضات گسترده و یکپارچۀ زندانیان سیاسی در برابر طرح سرکوبگرانه و غیر انسانی برای انتقال به بند جدید تاسیس 10 که شرایطی غیر انسانی و کاملا امنیتی همانند بند 209 شکنجه گاه وزارت اطلاعات در زندان اوین را دارا است شدیدا مخالفت کردند و اعلام کردند در صورت عملی کردن این طرح زندانیان سیاسی از رفتن به آنجا امتناع و دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
سهراب سلیمانی رئیس سازمان زندانهای استان تهران حوالی ساعت 21:00  غروب شنبه 10 تیر ماه برای تن دادن به خواست به حق زندانیان بصورت ناگهانی در زندان گوهردشت کرج حاضر شد و با تشکیل جلسۀ استراری با محمد مردانی رئیس زندان و علی خادم معاون زندان گوهردشت کرج وادار به عقب نشینی شدند.
صبح روز یکشنبه 11 تیر ماه به زندانیان سیاسی اعلام شد که از طرح سرکوبگرانه عقب نشینی کرده اند و زندانیان سیاسی در سالن 12 بند 4 باقی خواهند ماند.
اتحاد و یکپارچگی زندانیان سیاسی باعث گردید که طرح سرکوبگرانه و غیر انسانی ناکام بماند و زندانیان سیاسی یکبار دیگر خواست به حق خود را به کرسی نشاندند.
سیاست  سرکوب و اعدام زندانیان سیاسی توسط ولی فقیه آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و برای اجرا در اختیار قوۀ قضاییه،وزارت اطلاعات و سازمان زندانها گذاشته می شود.
در حال  حاضر خبرنگار زندانی بهمن احمدی  امویی در سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج و زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سلول انفرادی بند 209 زندان اوین شکنجه گاه زندان اوین نگهداری می شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،شکست طرح سرکوبگرانه و غیر انسانی با اتحاد و یکپارچگی زندانیان سیاسی و وادار کردن  وزارت اطلاعات به تسلیم شدن به خواست به حق آنها را به تمامی  زندانیان سیاسی تبریک می گویید .
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
12 تیر 1391 برابر با 2 ژوئیه 2012

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: