۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

در طی یک درگیری خونین یک زندانی به قتل رسید

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" طی یک درگیری خونین در بند 6 زندان گوهردشت کرج یک زندانی به قتل رسید.

روز دوشنبه 19 مهر ماه در سالن 16 بند 6 زندان گوهردشت کرج درگیری خونین روی داد که در اثر این درگیری یک زندانی جان خود را از دست داد. زندانی علیرضا ذوالفقاری در جریان این درگیری خونین جان باخت.در ماه های اخیر در این بند درگیریهای خونینی روی داده است که منجر به نقض عضو تعدادی از زندانیان شده است.

باندهای مافیایی در زندان که زیر نظر علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات هستند فرامین آنها را در بندها به اجرا می گذارند .باندهای مافیایی در فروش مواد مخدر و سرکوب زندانیان نقش اصلی ایفا می کنند.

اکثر قتلهایی که در زندان صورت می گیرد بدستور افراد فوق الذکر می باشد.البته علی حاج کاظم،علی محمدی و کرمانی و فرجی حذف فیزیکی زندانیان را پنهان نمی کنند و علنا زندانیان بی دفاع را تهدید می کنند که در صورت پیروی نکردن از اعمال پلید آنها ،آنها را به قتل خواهند رساند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، درگیریهای خونین که مستمرا در زندان روی میدهد و بدستور مستقیم مسئولین زندان می باشد را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی باری پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

21 مهر 1389 برابر با 13 اکتبر 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: