۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

یورش وحشیانه اطلاعات و مامورین گارد زندان به زندانیان سیاسی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش وحشیانه اطلاعات زندان همراه با مامورین گارد زندان به زندانیان سیاسی بی دفاع و اسیر و انتقال زندانی سیاسی محمدعلی منصوری به نقطه نامعلومی .

روز سه شنبه 4 آبان ماه حوالی ساعت 09:00 صبح کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان همراه با تعداد زیادی از مامورین گارد زندان به سلولهای زندانیان سیاسی وحشیانه یورش بردند.مامورین گارد ابتدا تمامی زندانیان را با برخوردی وحشیانه به هواخواری منتقل کردند سپس سلولهای آنها را مورد بازرسی قرار دادن و دسته نوشته های آنها را ضبط و با خود بردند. زندانیان سیاسی که دست نوشته هایشان ضبط گردید ؛ آقایان علی صارمی،محمدعلی منصوری ،حسین شهریاری و رضا شریفی بوکانی بودند آنها همچنین تمامی وسایل شخصی زندانیان را پخش و بخشی از آن را تخریب نمودند. این یورش وحشیانه به زندانیان سیاسی تا ساعت 11:00 ادامه داشت.

کرمانی و فرجی پس از یورشهای وحشیانه ، زندانی سیاسی محمد علی منصوری را حوالی ساعت 09:00 با خود به نقطه نامعلومی بردند.

به نظر می آید موج جدید یورشهای وحشیانه علیه زندانیان سیاسی بی دفاع و اسیر آغاز شده است .هدف از این یورشها مرعوب و مسکوت کردن زندانیان سیاسی در بند که با بیانیه ها و نوشته هایشان از جنایتهای که روی میدهد و از حقوق خود دفاع می کنند می باشد.

تصمیم گیری در مورد زندانیان سیاسی و خانواده های آنها توسط ولی فقیه علی خامنه ای صورت می گیرد و این تصمیمات ضد بشری بوسیله بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورشهای وحشیانه و غیر انسانی به زندانیان سیاسی بی دفاع را محکوم می کند و علی خامنه ای ولی فقیه رژیم را مسئول مستقیم جان زندانیان سیاسی در ایران می داند و از کمیسر عالی حقوق بشر،گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

04 مهر 1389 برابر با 26 اکتبر 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین المللد

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: