۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

قطع ملاقات و تماس تلفنی دانشجوی زندانی شبنم مددزاده


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ملاقاتها و تماسهای تلفنی دانشجوی زندانی شبنم مددزاده بدستور بازجویان وزارت اطلاعات قطع گردید.

روز پنجشنبه 22 مهرماه ملاقاتها و تماسهای تلفنی داشنجوی زندانی شبنم مددزاده به دلیل حمایت از وکلایش که در زندان بسر می برند قطع گردید.

دانشجوی زندانی شبنم مدادزاده در اعتراض به بازداشت وکیلش خانم ستوده و ادامه بازداشت آقای اولیایی فر دست به اعتصاب غذا نمود و این اعتصاب غذا تا چند روز ادامه داشت.پس از اعتصاب غذای دانشجوی زندانی شبنم مددزاده به اطلاعات زندان گوهردشت کرج برده شد و به مدت چند ساعت مورد بازجویی و تهدید و رفتارهای غیر انسانی بازجویان قرار گرفت .

کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان گوهردشت کرج خانم مدزاده را مورد بازجویی قرار دادند، آنها در حین بازجویی او را تحت فشارهای و غیر انسانی خود قرار دادند آنها همچنین او را تهدید به پرونده سازی جدید، محاکمه و صدور احکام سنگین نمودند. کرمانی و فرجی در ادامه تهدیداتشان همچنین وی را تهدید به تبعید به زندانهای بندرعباس و اهواز نمودند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تهدیدات و محدودیتهای غیر انسانی علیه دانشجوی زندانی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

22 مهر 1389 برابر با 14 اکتبر 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

گزارشگر ویژه زنان سازمان ملل متحد

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: