۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

اعدام مجازات وحشیانه ای است مانده از قرون وسطا (علی صارمی)

بیانیه زندانی سیاسی علی صارمی به مناسبت 10 اکتبر روز جهانی علیه اعدام جهت انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" گذاشته شده است.زندانی سیاسی علی صارمی 62 ساله که بیش از 22 سال در زندانهای ولی فقیه علی خامنه ای با شرایطی قرون وسطایی و طاقت فرسا قرار دارد و خود از محکومین به اعدام می باشد.متن بیانیه او به قرار زیر می باشد:

بنام خدا

روز 10 اکتبر 18 مهر روز مخالفت جهانی با اعدام ،این نشانۀ زدودن آثار دوران توحش انسان و احترام به انسانیت انسانها.بلاخره بعد از لغو برده داری و لغو امتیاز مرد بر زن اکنون نوبت لغو آدمکشی است.

اعدام مجازات وحشیانه ای است مانده از قرون وسطایی امروز که علوم انسانی تاثیر محیط و تربیت را در هنجارها و جامع پذیری عمده می داند با توجه به اینکه تمامی امکانات آموزشی و تربیتی در کشور ما در دست دولت است هر نوع خشونتی بر گرفته از رفتار نابخردانه دولت می باشد در ساختن جامعه .

هنگامی که ناشایستگان در راس امورند و حق کشی و دروغ پردازی از رفتار عادی دولتمردان است چه انتظاری از نهادهای آموزشی و تربیتی دارید.

به هر حال ما خواهان لغو اعدام ها و برانداختن نظام های خشونت پرور هستیم و از نظامی حمایت می کنیم که انسانیت انسانها و حقوق بشر را به رسمیت بشناسد و رفتار نماید

علی صارمی

مهرماه 1389

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: