۱۳۸۷ دی ۱۲, پنجشنبه

اخطار زندانیان سیاسی به زندانبا نان زندان گوهردشت کرج



بنام آفریدگار آزادی،

در زندان رجائی شهر کرج خبر رفتن دوباره دوست و همرزم عزیزمان منصور رادپور به انفرادیهای اندرزگاه 1 موجب ناراحتی و اعتراض تمام زندانیان سیاسی و بسیاری از مردم آزاده کشورمان گشته.

سلولهای انفرادی اندرزگاه 1 که به دوربینهای مدار بسته که با سیستم شنود صدا مجهز است. هزینه بسیاری را برای زندان رجائی شهر در بر داشته است. این سلولها که به سگ دانی معروف می باشند در بین مسئولین زندان (رئیس و معاونان ) بسیار باعث افتخار و مبهات است ، تا جائی که مسئولین زندانهای دیگر که به عنوان بازدید به زندان رجائی شهر می آمدند ، اولین جائی را که بازدید می نمودند همین سگ دانیهای اندرزگاه 1 بود .

دلیل این همه هزینه که مدیریت زندان رجائی شهر تن به آن داد، تنها شکستن و خورد کردن زندانیان سیاسی راسخ است .در این سلولها کوچکترین اعتراض با باطوم جواب داده می شود . زندانی در روز 3 بار اجازه دارد از سلول خود خارج شده و به دستشوئی برود .به قول زندانیان تنها 3 کوپن برای رفتن به دستشوئی در روز وجود دارد .زندانی از دارو ودرمان محروم می باشد.

اگر یک زندانی اعتراض کرده و یا به هر دلیل مورد قهر پاسداربندها قرار گیرد ، به وی چشم بند ، دست بند از پشت و پابند می زنند و سپس چند نفری با باطوم و باطوم برقی به جان زندانی اسیر می افتن .

یکی از زندانیان سیاسی که حدودا 2 ماه در این انفرادیها بسر برد می گویید :(یک شب آنقدر من را با باطوم و باطوم برقی و مشت لگد کتک زدند و آنقدر تحقیرم کردند که تا چند روز در سلول انفرادی که با دست بند و پا بند بودم و حتی پس از آن دچار کابوس گشته بودم.وی می گفت حتی زمانی که به خواب می رفتم نیز در خواب از پاسدارها و پاسداربندها کتک می خوردم .)

آری دوستمان منصور رادپور در چنین شرایطی اکنون به سر می برد.

ما جمعی از زندانیان سیاسی به مدیران زندان رجائی شهر اخطار می کنیم که هر چه زودتر منصور رادپور را از انفرادی به بند عادی منتقل نمایند در غیر اینصورت با اعتراض دست جمعی زندانیان سیاسی روبرو خواهند بود .

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

10 دی ماه 1387

انتشار دهنده :

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: