۱۳۸۷ دی ۲۲, یکشنبه

5 ماه است که تمامی معالجات پزشکی آقای اسالو متوقف می باشد

بنابه گزارشات رسیده از بند 4 زندان گوهردشت کرج، آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، از 5 ماه پیش که به زندان گوهردشت کرج تبعید شده است تمامی معالجات پزشکی او متوقف شده است.
آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه که از شهریور ماه به زندان گوهردشت کرج تبعید شده است واز بیماریهای چشم،بیماری قلب و ناراحتی کمر رنج می برد. معالجات او از 5ماه پیش تا به حال متوقف گردیده و ادامه عدم درمان، جان او را در معرض خطر جدی قرارداده است.
خانواده آقای اسالو از متوقف شدن معالجات عزیزشان نگران هستند و بارها به حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حدادمراجعه کرده اند و خواستار ادامه درمان آقای اسالو شده اند ولی او آنها را به رئیس سازمان زندانها و سایر جاها احاله می دهد. و آنها با جواب اینکه ما کاری نمی توانیم انجام دهیم و فقط قاضی حداد است که این دستورات را می تواند صادر کند مواجه هستند. خانواده آقای اسالو همچنین از 4 ماه پیش تاکنون از داشت ملاقات حضور با آقای اسالو محروم هستند.نصرتی مسئول امور زندانها در دادگاه انقلاب برای ملاقات حضوری آنها مجوز صادر می کند ولی زمانی که به زندان گوهردشت مراجعه می کنند، میرزائی مسئول ملاقاتهای زندان گوهردشت از دادن ملاقات حضوری به این خانواده خوداری می کند و به آنها می گوید که دستور است که شما ملاقات حضوری نباید داشته باشید
حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد دستور تبعید آقای اسالو را به زندان گوهردشت صادر کرده بود و این فرد همچنین دستور توقف تمامی معالجات پزشکی و محروم کردن خانواده او ازملاقاتهای حضوری با ایشان را صادر کرده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،توقف معالجات پزشکی و محروم کردن خانواده او از ملاقات حضوری را محکوم می کند.و از سازمان جهانی کار و سندیکاهای کارگری جهان و سازمانهای حقوق بشری خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به عدم درمان و ادامه بازداشت این فعال کارگری است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
23 دی ماه برابر با 12 ژانویه 2009

وضعیت زندانیان سیاسی فوق را به سازمانهای زیر گزارش گردید:
سازمان جهانی کار
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. :003162020193

هیچ نظری موجود نیست: