۱۳۹۲ مهر ۲, سه‌شنبه

انتقال گروهی زندانیان زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام



 بنابه گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح امروز گروهی از زندانیان زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام انتقال یافتند.
 روز سه شنبه ۲ مهرماه گروهی از زندانیان زندان گوهردشت کرج از بندهای مختلف  جهت اجرای حکم جنایتکارانه اعدام به سلولهای انفرادی بند ۵ انتقال یافتند . نام یکی از این زندانیان لطف الله فرامرزی ۴۸ ساله  و نزدیک به ۴ سال است که  در زندان بسر می برد وی از سالن ۸ بند ۳ به سلولهای انفرادی انتقال یافت .این زندانی سه شنبه هفته گذشته همراه با ۳ زندانی دیگر به سلولهای انفرادی انتقال یافته بود اما اعدام وی در آخرین لحظه متوقف  و سه زندانی دیگر چهارشنبه گذشته به دار آویخته شدند.
همزمان که حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حاضر شده و با فریبکاری قصد دارد دستان خونین خود و رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را پنهان نماید و با دستان خونین خود با دبیر کل سازمان ملل و احتمالا اوباما رئیس جمهور امریکا دست بدهد، همچنان موج اعدامها در زندانها با شدت غیر قابل تصوری ادامه دارد.
لذا سازمان ملل متحد و سایر کشورهای جهان باید با قاطعیت ، رژیم ولی فقیه را تحت فشار قرار داده  تا به اعدام های گروهی و سرکوب خونین مردم ایران پایان دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، موج جدید اعدام ها در ایران را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از سازمان ملل متحد و سایر کشورهای حاضر در این مجمع عمومی خواستار طرد قاتلین مردم ایران است و همچنین خواستار احاله پرونده جنایت علیه بشریت آنها به دادگاه های جنایی بین المللی است .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 ۲ مهر۱۳۹۲ برابر با ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


هیچ نظری موجود نیست: