۱۳۹۲ شهریور ۲۸, پنجشنبه

آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و محاکمه آمرین و عاملین جنایت علیه بشریت در ایران





در طی روزهای اخیر تعداد بسیار اندکی از زندانیان سیاسی ، یکی از وکلا  و یکی از حامیان مادران پارک لاله بطور مشروط آزاد شدند . اکثر کسانی که آزاد شده اند یا مدت کوتاهی به پایان محکومیت آنها باقی مانده بود و یا اینکه وضعیت جسمی بعضی از آنها چنان حاد است که ناگزیر به آزادی آنها شده اند. در این راستا  رژیم ولی فقیه در رسانه های  دولتی خود دست به تبلغات گسترده ای در اینباره زده است.
از طرفی دیگر هدف از بکارگیری آزادی مشروط در حقیقت این است که بعد از رسیدن به هدف فریبکارانه خود دوباره  تحت عناوین واهی و دروغین آنها را ازبازداشت نماید کماینکه در این سالیان بارها روی داده است  
اقدام به آزادی مشروط تعداد اندکی از زندانیان   خود نشانه قاطعی است که این زندانیان ، بی گناه و غیر قانونی دستگیر شده اند، مورد شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته اند ،پرونده سازی با اتهامات دروغین و محکومیت سنگین و غیر انسانی توسط قضات وزارت اطلاعات که خود از جنایتکاران علیه بشریت می باشند شده اند.
پس باید به تمامی  زندانیانی که آزاد شده اند به دلیل  تمامی ستمهایی که در این مدت بر خود و خانواده شان روا داشته شده است غرامت پرداخت گردد و همچنین آمرین و عاملینی که به خانه های آنها یورش بردند، آنها را دستگیر کرده اند، مورد شکنجه قرار داده اند و احکام سنگین و غیر انسانی علیه آنها صادر کرده اند و به عمد باعث فشارهای روحی، تهدید   و موجب اذیت و آزار فرزندان خردسال و خانواده های  آنها شده اند عادلانه محاکمه  و مجازات شوند. 

   این اقدام فریبکارانه و نمایشی  در آستانه  برگزاری جلسات مجمع عمومی سازمان ملل متحد و شرکت آخوند حسن روحانی در این جلسات صورت گرفته است تا اعدام های گروهی در زندانها ،در آستانه به اجرا در آوردن حکم اعدام    تعداد زیادی از زندانیان عقیدتی اهل سنت،یورش به پیروان ادیان و مذاهب و دستگیری و صدور احکام سنگین علیه آنها  ( مسیحیان ، بهاییان ، اهل سنت ،دراویش و.غیره) ، یورش و دستگیری اقوام مختلف ایرانی، سرکوب زنان تحت عنوان بدحجابی، دستگیری و تحقیر جوانان در اماکن عمومی و زندانها ، فشارهای طاقت فرسا و قرون وسطایی علیه زندانیان سیاسی،عقیدتی و اقوام مختلف در زندانها مانند : (زجرکش کردن ، عدم درمان زندانیان سیاسی ، قطع دارو ، ازدحام بیش از حد  در سلولها ، کاهش جیره غذایی به لحاظ کمی و کیفی،عدم وجود امکانات  بهداشتی،قرار دادن آنها در میان مجرمین عادی و معتاد به مواد مخدر و موارد متعدد دیگر) که در جریان است را فریبکارانه پنهان و تحت شعاع قرار دهد.
 در حال حاضر تعداد بیشماری از زندانیان سیاسی ، عقیدتی ، دانشجویان ، زنان ،دراویش، اهل سنت، مسیحیان و بهاییان وهموطنان بلوچ در زندانها بسر می برند که بی گناه و غیر قانونی دستگیر شده اند. که بطور اختصار به بعضی از آنها می پردازیم:
۱ـ زندانی عقیدتی آقای کاظمینی بروجردی به صرف اینکه خواهان جدایی دین از سیاست است و مخالف اعمال غیر انسانی  رژیم ولی فقیه است تحت شرایط غیر انسانی و قرون وسطایی در زندان نگهداری می شود.
۲ـ کشیش زندانی بهنام ایرانی از اعضای  شورای رهبری مسیحیان ایران  به صرف اینکه مسیحی است و از عقاید خود دفاع می کند  از درمان محروم می باشد و خانواده وی تحت فشارهای بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.
۳ـ ده ها نفر از زندانیان عقیدتی اهل سنت در زندانهای قزل حصار ، گوهردشت کرج، زاهدان و سایر زندانها در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.
۴ـ تعداد زیادی از هموطنان بلوچ در زندانهای مختلف ایران علیرغم اینکه در هنگام دستگیری سن بعضی از آنها زیر ۱۸ سال بوده است به اعدام محکوم شده اند و در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند.
۵ـ زندانیان سیاسی تبعیدی کرد در زندانهای مختلف تحت شرایط غیر انسانی قرار دارند و یکی از آنها به نام افشین سهراب زاده توسط بازجویان وزارت اطلاعات در حال زجرکش شدن است.
۵ـ زندانی سیاسی ارژنگ داودی به صرف مخالفت با اعمال  قرون وسطایی رژیم ولی فقیه در زندان بندرعباس در تبعید بسر می برد و رژیم ولی فقیه منزل مسکونی وی را به تصرف خود در آورده است ، همسر بی گناه او را تنها به خاطر اینکه از همسرش دفاع می کرد ۴ ماه در سلولهای انفرادی زندانی نمودند.
۶ـ زندانی سیاسی علی معزی ، احمد و محسن دانشپورمقدم که از بیماریهای حاد جسمی رنج می برند ، بازجویان وزارت اطلاعات در حال زجرکش کردن تدریجی آنها است.
۷ـ وکلای با شرافتی مانند عبدالفتاح سلطانی و وکیل سیف زاده و سایر وکلا به صرف دفاع از موکلین خود در زندان بسر می برند.
۸ـ دانشجویانی مانند مجید دری ، میثاق یزدان نژاد و سایر دانشجویان  سالها است که در زندان بسر می برند.
۹ـ زنان زندانی که به صرف دفاع از حقوق خود و سایر زنان و مردم ایران در زندان بسر می برند  
آخوند حسن روحانی پیش از انتصابش در پست ریاست جمهوری توسط ولی فقیه آخوندعلی خامنه ای  ، رئیس شورای امنیت ملی ( آخوندها) و نماینده خامنه ای در این شورا بوده است. در مناظره های انتخاباتی بین کاندیداهای منصوب شده حداقل ۲ کاندیدا به نام های محمد باقر قالیباف و جلیلی در تلویزیون دولتی اعتراف کردند که او در سرکوب ۱۸ تیر دانشجویان و سرکوبهای خونین مردم نقش تصمیم گیرنده داشته است .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،خواستار آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانی سیاسی، عقیدتی و محاکمه آمرین و عاملین جنایت علیه بشریت در ایران است  و از دبیر کل سازمان ملل متحد و رهبران کشورهای حاضر در این اجلاس خواستار تاکید  به آخوند حسن روحانی منصوب خامنه ای که در صورت ادامه جنایت علیه بشریت در ایران پرونده آنها به دادگاه جنایی بین المللی ارجاع خواهد شد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۲۰سپتامبر ۲۰۱۳





info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: