۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

تشدید فشارها و اذیت و آزارها علیه ۲ برادر زندانی در زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» زندانیان شهرام و فرهنگ  پورمنصوری ۲ برادری  که بیش از ۱۳ سال است  در شرایط غیر انسانی و رفتارهای وحشیانه قرار داده شده اند. 
زندانیان شهرام و فرهنگ پور منصوری  در فرعی ۴ زندان گوهردشت قرار داده شده اند . این فرعی بیشتر به سلولهای انفرادی شباهت دارد و فاقد امکانات اولیه انسانی مانند غذای کافی، درمان و بهداشت  می باشند.آنها همچنین  بطور مستمر تحت فشارها، اذیت و آزارهای غیر انسانی  قرار دارند .
زندانیان شهرام و فرهنگ پورمنصوری  بیش از۱۳ سال است که در زندان بسر می برند . آنها  در سال ۱۳۷۹ هنگامی که می خواستند از جهنم ولی فقیه از طریق به کنترل در آوردن  یک هواپیما فرار کنند  دستگیر و از آن زمان تا به حال در شرایط غیر انسانی در زندان بسر می برند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تشدید فشارها و اذیت و آزارها علیه این ۲ زندانی برادر را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت  رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی  مانند آخوند صادق لاریجانی به مراجع قضایی بین المللی است .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۱۰ اوت ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: