۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

زندانیان سیاسی پخش اعترافات تلویزیونی و مستند سازی نفرت آور علیه اپوزسیون ایران را محکوم می کند



بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در مورد وادار کردن زندانیان سیاسی و خانواده های افراد اپوزسیون ایران  به اعترافات تلویزیونی تحت عنوان مستند که در تلویزیونهای دولتی  با پول ملت ایران بر علیه آنها بکار گرفته می شود و باعث شکنجه های روحی مردم ایران می شود را محکوم می کند این برنامه های انزجار آور توسط  وزارت اطلاعات تهیه و به نمایش گذاشته می شود . این نمایشها باعث خشم مردم ایران نسبت  به  اعمال پلید بازجویان وزارت اطلاعات  رژیم ولی فقیه شده است . زندانیان سیاسی به آخرین شوی تلویزیونی نمایشی نفرت آور اشاره می کنند و آن را  رد و محکوم می کنند . این بیانیه جهت انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد: 
بسم الله الرحمن الرحیم ،
مدتی پیش از شبکه ۳ سیمای ایران مستندی با نام «رویای سیاه» پخش شد مبنی بر اینکه کسانیکه در پادگان اشرف و کمپ لیبرتی بسر می برند اسیر سازمان مجاهدین خلق هستند.  در این مستند با تعدادی از خانواده های کسانیکه در پادگان اشرف بودند مصاحبه هایی انجام شده که آنها می گفتند ما برای ملاقات با فرزندان خود به عراق رفتیم و سازمان به ما ملاقات نداد .
اما صحبت های آنها کاملا اشتباه است زیرا مجاهدین کسانی هستند که برای حق و حقوق ملت ایران قیام کرده اند چنین نسبتهایی شایسته آنها نیست .آنها راحتی و آسایش خود را بخاطر ملت فدا کرده اند. حتی زیر توپ و خمپاره های مزدوران رژیم قرار گرفتند و جانهای خود را از دست داده اند و تعداد زیادی اعدام شده اند و تعدادی هنوز اسیر رژیم هستند .
اما آنها که در پادگان اشرف و  لیبرتی حضور دارند اسیر نیستند بلکه عضو سازمان مجاهدین خلق هستند .
اسیر عبدالواهب ریگی و مهرالله ریگی هستند که در سن ۱۸ و ۱۷ سالگی به دست ماموران رژیم دستگیر و ماهها در وزارت اطلاعات بدون ملاقات بسر برده اند و ماهها در قرنطینه زندان زاهدان بدون ملاقات و تلفن بوده اند و ماهها مدت طویل بدون تلفن و ملاقات در تبعید بودند که خانواده هایشان از آنها هیج خبری نداشتند و اسیر  مالک میر بلوچ زهی معروف به حمزه ریگی است که ۴ سال بدون ملاقات در سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات قرار دارد .
ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان مرکز بلوچستان ایران این مستند و برنامه هایی از این قبیل را محکوم می کنیم.
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
شهریور ۱۳۹۲
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: