۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

2 زندانی جهت اجرای حکم اعدام به زندان اوین منتقل می شوند


بنابه گزارشات رسیده از بند 2 زندان گوهر دشت کرج روز دوشنبه 24 فروردین ماه 2 نفر از زندانیان قرار است که جهت اجرای حکم به زندان اوین منتقل شوند.
اسامی زندانیان که روزدوشنبه 24 فروردین ماه قرار است جهت اجرای حکم اعدام به زندان اوین منتقل شوند به قرار زیر می باشند:
عباس مصدق در حدود 23 سال سن دارد و بیش از 3 سال است که در زندان گوهردشت کرج در زندان بسر می برد.او در سلول 15 سالن 5 بند 2 زندان گوهردشت کرج زندانی است.
فرامرز فتحی در حدود 24 سال سن دارد و بیش از 5 سال است که در زندان گوهردشت کرج در زندان بسر می برد.او در سلول 8 سالن 5 بند 2 زندان گوهردشت کرج زندانی است.
مجازاتهای ضد بشری مانند اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام کودکان، اعدام های گروهی و سنکسار با تایید و دستور شاهرودی رئیس قوه قضاائیه که منصوب و مجری سیاستهای سرکوبگرانه ای است که توسط علی خامنه ای ولی فقیه مطلقه رژیم تعیین می گردد.این مجازاتهای ضد بشری در تعارض با معاهدات و کنواسیونهای حقوق بشری که رژیم ملزم به اجرای آن است و علیرغم اعتراضات گسترده جهانی علیه این جنایتها ولی رژیم اسرار به ادامه آنها دارد.
اعدامهای گروهی هدفی جزء ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم ندارد و با این اعمال ضد بشری سعی دارند که از تن دادن به حقوق حقه مردم ایران سر باز زنند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، اعدامهای گروهی را بعنوان یک عمل ضد بشری محکوم ی کند و از دبیر کل و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار دخالت برای متوقف کردن اعدام های گروهی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
24 فروردین برابر با 13 آپریل 2009
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر

http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. :0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: