۱۳۹۴ فروردین ۲۹, شنبه

صدور حکم سنگین دیگری علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی توسط آخوند آصف حسنی


زندانی سیاسی ارژنگ داودی طی گزارشی از ابلاغ و صدور حکم سنگین و غیر انسانی دیگری توسط آخوندی به نام آصف حسینی جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران  قرار داده شده است متن گزارش به قرار زیر است:
 با یاد خدا ،
امروز شنبه ۲۹\۱\۱۳۹۴ برای دومین بار در طول ۵ روز !؟ به بیدادگاه انقلاب کرج شعبه ۱ به سردمداری یک شیخ دیوانه به نام آصف الحسینی اعزام شدم. وی که به طور همزمان رییس !؟ دادگاه انقلاب کرج نیز هست ، بلافاصله پس از جلسه بیدادگاه روز دوشنبه ۲۴\۱\۹۴ که بدون حضور وکیل !؟ تشکیل شد و لذا اعتراض شدید اللحن مرا در پی داشت به طرزی عجولانه و جنون آمیز ، اقدام به صدور رأی کیلویی !؟ علیه من نموده است.
یاداور می شوم که جلسه قبل در اعتراض به عدم حضور وکیل ، بیدادگاه را ترک نموده و علیرغم اصرار مدیر دفتر و پاسیار همراه حاضر به بازگشت به اتاق مربوط نشدم. اینک پس از ۵ روز ابلاغ رأی صادره مبنی بر ۳ سال حبس تعزیری در دومین مراجعه !؟ در حالی صورت می پذیرد که این جانور دوپا نه تنها خود پرونده را مطالعه نکرده بلکه حتی بدون انجام تشریفات مرحله « آخرین دفاعیات !؟» اقدام به صدور حکم کیلویی و گتره ای نموده است.
 این شیخ دیوانه همان کسی است که در سال گذشته در حالی که تحت عنوان « تبعید » در زندان بندرعباس اسیر بودم بدون اینکه مرا احضار نماید به طور غیابی !؟ برایم حکم اعدام !؟ صادر نموده است. اینک این پرونده نیز که با توجه به قوانین نیم بند رژیم منحط فقیه بدون کمترین اغراق ۱۰۰٪ غیر قانونی بوده، منتهی به صدور حکم حسینقلی خانی !؟ شده است.
بناچار در محل دفتر بیدادگاه ضمن اعتراض شدید شفاهی نسبت به نحوه تشکیل پرونده تا صدور این رأی بی پایه و اساس از امضای ابلاغیه خودداری نموده و صراحت دوبار پشت سر هم با عصبانیت عنوان نمودم :« چنانچه یک بار دیگر به این بیدادگاه به ریاست این ملای روانی احضار شوم شعار مرگ بر خامنه ای ، نوکر روس ، مزدور چین سر می دهم »!؟ و بلافاصله اضافه نمودم که « اگر از این ملای بیسواد در سطح کلاس دوم راهنمایی هم امتحان گرفته شود، قطعا رفوزه می شود»!؟
آزادیخواهان جهان
در صورتی که تحت مطالعات حقوقی قرار گیرد، بدون تردید این پرونده می تواند به عنوان مشتی نمونه خروار ، وضعیت کریه و خفقان بار اوضاع قضایی ایرانیان تحت ستم ملایان قرون وسطایی را برملاتر سازد.
 لذا بدینوسیله مجددا از آن دسته از مجامع جهانی که به ویژه در امور حقوق بشر فعال هستند، مصرانه می خواهم برای انجام معاینات پزشکی و روانپزشکی بر روی این جانی بالفطره از هر طریق ممکن، رسما اقدام نمایند.

ارژنگ داودی
معلم ، شاعر، نویسنده
زندانی سیاسی زندان رجایی شهر
۲۹ فروردین ۱۳۹۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: