۱۳۹۴ فروردین ۳۰, یکشنبه

نتقال حداقل ۴ زندانی برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان ارومیه


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل  چهار  زندانی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام از سلولهای خود خارج و به سلولهای انفرادی زندان ارومیه منتقل شدند.
صبح امروز ۳۰ فروردین ماه حداقل ۴ زندانی از بندهای مختلف زندان مرکزی ارومیه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند .یکی از زندانیانی که که صبح امروز به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شد زندانی لقمان معاذری است و سن وی حدودا ۳۴ ساله است . اتهاماتی که به آنها نسبت داده شده است داشتن مواد مخدر است.
گزارشها حاکی از آن است که به احتمال زیاد آنها صبح فردا به دار آویخته خواهند شد
از زمانی که توافق بین رژیم ولی فقیه و کشورهای ۵+۱ صورت گرفته است اعدام های جمعی بصورت جنون آمیزی افزایش یافته است. و از آنجایی که تمامی اخبار جهانی به این توافق معتوف شده است رژیم لی فقیه از این خلاء خبری سوء استفاده نموده است و دست به اعدام های گسترده ای می زند و اعدام ها همچنان در حال اجرا می باشد.
 هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب  و وحشت در جامعه است.
سیاستهای اعدام جمعی توسط شخص آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و بوسیله آخوند صادق لا ریجانی منصوب ولی فقیه در قوه قضاییه مورد تایید و دستور آجرای آن را صادر می کند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن موج اعدام های جنون آمیز در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۰ فروردین ماه۹۴ برابر با۱۹ آوریل ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: