۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

پرونده سازی مجدد بازجویان وزارت اطلاعات علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» پرونده سازی مجدد علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی در دادگاه انقلاب کرج
صبح امروز ۲۴ فروردین ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی محبوس در زندان گوهردشت کرج برای چندمین بار به  شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج منتقل شد. این زندانی سیاسی با پرونده سازی جدید بازجویان وزارت اطلاعات تحت عنوان سیاه نمایی چهره نظام و توهین به رهبری و سران نظام توسط قاضی وزارت اطلاعات آصف الحسینی رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج مورد محاکمه قرار گرفت. لازم به ذکر است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در ارتباط با این اتهام  و پرونده سازی جدید در زمستان سال ۱۳۹۳ به مدت ۳۵ روز در سلولهای انفرادی بند سپاه در زندان گوهردشت کرج تحت بازجویی و فشارهای جسمی و روحی قرار داشت .زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ با اتهامات و پرونده سازی های متعدد توسط بازجویان وزارت اطلاعات در زندان بسر می برد و در طول این مدت چندین بار به زندانهای مختلف رژیم ولی فقیه در شهرهای مختلف و سلولهای انفرادی منتقل شده است. در آخرین پرونده سازی علیه وی در همین شعبه و توسط همین فرد به اعدام محکوم شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران پرونده سازی جدید توسط بازجویان وزارت اطلاعات علیه این زندانی سیاسی محکوم به اعدام در حالی که در حبس بسر می برد را محکوم می کند و از کمیساریای عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به سرکوب زندانیان و کشتار در ایران خواستار ارسال پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ فروردین ۹۴برابر با۱۳ آوریل۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است


 

هیچ نظری موجود نیست: