۱۳۹۴ فروردین ۱۹, چهارشنبه

ایران فروشی در دقیقه ۹۰ بازی بقا !؟ به وقت اضافه کشید.«زندانی سیاسی ارژنگ داودی»


بخش دوم بیانیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی درباره تفاهم نامه اتمی بین رژیم ولی فقیه و ۵+۱ جهت انتشار و اطلاع عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار گرفته است .متن بیانیه به قرار زیر است :

با یاد خدا
ایرانیان جهان
برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم متشکل شویم
ایران فروشی در دقیقه ۹۰ خرده فروشی یا عمده فروشی !؟صد رحمت به قاجار و قاجاریان.
بازی بقا در وقت اضافه !؟
مروری بر دو یادداشت روز کیهان شنبه ۱۵\۱\۱۳۹۴ و ۱۷\۱\۱۳۹۴
حسین شیره ای :« اسب زین کرده دادیم و افسار پاره گرفتیم !؟».« دولت و تیم مذاکره کننده در تصمیم خود تجدید نظر کنند!؟»
برره بالا: رهبر از کیسه رمالی خود حکم حکومتی دربکند!؟
هم میهنان
آورده اند !؟...که در ایام موسوم به قتل های زنجیره ای  و «کی بود کی بود من نبودم » های باند اوباش فقیه،خبرنگاری از یک چوپان لر در پشت !؟ یکی از آخرین کوههای بختیاری پرسید که :آقای چوپان «نظرتان راجع به قتل های زنجیره ای چیست ؟»چوپان بلافاصله جواب داد که :ای بابا در این جای پرت و دور افتاده ، من از کجا بدانم که این جنایت ها !؟رو کی مرتکب شده، فقط همینو میگم، خدا کنه هر کی این غلط ها رو کرده دست چپش!؟هم مثل دست راستش علیل بشه!؟
آهای حسین شیره ای : ملیجک عزیز کرده
آهای سوپاپ های ریز و درشت اطمینان
ما میهندوستان خوب می دانیم که شما اهالی باند بی وطن فقیه، بدون حتی یک اسثنا،آنقدر بی چشم و رو هستید که وقاحت در برابرتان رنگ باخته و رذالت برایتان لنگ قرمز!؟پهن کرده است. حال که پس آن همه هارت و پورتهای توخالی، توو زردتر از همیشه و حتی بسیار ریغوتر از رهبران کره شمالی ظاهر شده اید ، چرا صغری کبری می بافید؟؟ کی می خواهید از رو بروید!؟ سنگ پای کدام جهنم ـ دره هستید که به سنگ پای قزوین ، پشت سر هم این همه سور می زنید!؟
هرگز از یاد نمی بریم بعد از آن که خمینی هندی که در هنگام ورود به ایران با وقاحت تمام گفته بود : « هیچ احساسی ندارد!؟» مدت زیادی نگدشت که دوباره چشم توی چشم ملت بپاخاسته ایران، بدون ذره ای شرم و حیا و رک و پوست کنده گفت :« اگر ۳۶ میلیون بگویند بله من می گویم نه!؟»
ولی هنگام که سنبه اربابان امریکایی و انگلیسی تان از آرمانهای بر باد رفته ایرانیان ملا و مکلا زده !؟پر زورتر از آب درآمد ، عاقبت جام زهر را لاجرعه سرکشید. دیدیم که چه زود دق مرگ شده به درک واصل  گردید. اینک نیز شیخ علی عراقی الاصل به تأسی از آن امام هندی الاصل می تواند خیلی راحت بگوید :« اگر ۸۰ میلیون بگویند نخور !؟ من این تغار بدتر از زهر را تا ته !؟ و تا قاشق آخر لیس می زنم »
آهای حسین شیره ای :
چرا رهبر بی وجودتان با همان وقاحت ذاتی و همیشگی اش ، رک و پوست کنده اعلام نمی کند که چون علیل و ذلیل است، اربابان قدر قدرت، او را مورد التفات و عنایت ویژه قرار داده، امر فرموده!؟اجازه داده اند که قاشق به قاشق و فاز به فاز !؟نیش جان نالایق بنماید
حقیقت آنکه در دهه سیاه ۶۰ نیز تا آنجا زیاده خواری !؟کردید که امام هندی تان در جواب اعتراضات بحق مردم نسبت به ادامه جنگ ویرانگر و بی حاصل ، رسما گفت : ما تا آخر ایستاده ایم. و بلافاصله شما نوچه های بی سرو پاتر از او، ما مخالفان « شروع و ادامه » جنگ را به صلابه بسته به خاک سیاه نشاندید. ولی عاقبت پس از ۸ سال خرابی و ویرانی، بالاخره به « گ .ه خوردن و غلط کردن » افتاده ، همراه با پذیرش دیرهنگام قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل، بناچار جام زهر را به یکباره تا ته سرکشید.
اینک نیز در غائله هسته ای هم با وجودی که سر ملک و ملت، محکم به جدول فقر و فاقه کوبیده شد ، اصلا کک تان نگزید. ولی به محض اینکه اساس این رژیم منحوس و متشکل از مشتی بی وطن را در خطر سقوط دیدید، از شیرین عقلی های ایران ـ سوز دست برداشتید. اما این بار خیلی دیرهنگام تر از دفعه قبل ، آری ؛چندان دیر که جام زهر به تغار گ .ه تبدیل شد. چندان دیرهنگام که سنبه پرزورتر از آن از کار درآمد که همانند دفعه پیشین و بنا به «مرگ یه بار شیون یه بار» اجازه ندهند محتویات تغار!؟ لاجرعه و یکباره سرکشیده شود تا رهبر معظم شما یعنی «سرخر نحس و نجس» این ملک و ملت  یکباره از شر آن خلاص شود بلکه فاز به فاز !؟
آهای حسین شیره ای !؟
تو می بینی که «آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند!؟ »   پس اینقدر برای این ملت فیلم بازی نکن . بهتر است آخر عمری اینقدر خود را به نفهمی !؟ نزنی زیرا که پس از ۳۷ سال بمباران تبلیغاتی و ارشادات ملایان روباه صفت و مکلایان دغلکار، مردم ایران همه کارگردان !؟ شده اند.  تو را به روح پرفتوح سعید امامی ها !؟قسم می دهم اینقدر برای سیاه کردن مردم فیلم بازی نکن ، اینقدر جوش نزن پسر، آخه تو خیلی حیفی اعجوبه ای ، یه وقت خدای ناکرده شیره ات !؟ببخشید ، شیرت خشک میشه !؟ سوخت شیخ علی شیره چی تموم میشه، طفلکی قات می زنه !؟ آره پسر، یه وقت بیدار میشی و می بینی اسراییل رو که به رسمیت شناخته هیچ!؟ تازه حزب الله ، حمای، جهاد اسلامی، گردان های قسام، سپاه بدر، انصار الله یمن و .... رو مثه ریگ بیابون فرخته ، داده یه حبه تریاک !؟
آهای حسین شیره ای: .......خودتی، پدرته، امامته، رهبرته، هفت جد و آباء ته!؟

پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایرانیان
دیرزیوی و شادزیوی همگان را آرزومندم.
زنده باد ایرانی ، پاینده باد ایران
در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی

ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده
زندانی سیاسی زندان رجایی شهر
۱۹ فروردین ۱۳۹۴
  
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ برابر با۸ آپریل ۲۰۱۵


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است




هیچ نظری موجود نیست: