۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

یورش وحشیانه ماموران اطلاعات ويژه روحانيت ولی فقیه به سلول آقای کاظمینی بروجردی


بنابه گزارشات ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اطلاعات ویژه روحانیت، در یک اقدام ضد انسانی و به منظور تحقیر آقای کاظمینی بروجردی محاسن وی را تراشیدند.
 روز یکشنبه 16 فروردین ماه در یک اقدام غیر انسانی و به منظور تحقير آقای کاظمینی بروجردی،چند نفر از سوی اطلاعات ويژه روحانيت  ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به سلول روحانی زندانی آقای كاظمينی بروجری یورش  بردند و با رفتاری وحشیانه و با  زور محاسن ایشان را تراشیدند.
اقدامات غیرانسانی ،تهدید، اذیت و آزارو محدودیت ها  بطور مستمر و فزاینده علیه این روحانی زندانی بکار برده می شود و آخرین اقدامات علیه وی تراشیدن محاسن وی  می باشد.او درحال حاضر از داشتن تماس تلفنی با خانواده اش محروم  و  از انتشارعقاید و دیگاه های وی ممانعت به عمل می آورند.  
علیرغم  تلاشها و اقدامات سازمان ملل و نهادهای مدافع حقوق بشر، این زندانی عقیدتی با وجود بیماری های بسیار همچنان از دارو و درمان محروم است  . از  سوی دیگر دادگاه ویژه روحانیت و مسئولین زندان پاسخگوی سوالات و پيگيری های خانواده در مورد وضعیت آقای حسین کاظمینی بروجردی نیستند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه به سلول روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی به منظور تحقیر وی تراشیدن محاسن او را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین مردم ایران خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳فروردین ۱۳۹۴برابر با۱۲ آپریل ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: