۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

زندانی شدن ۲ مهره سرکوب که تحت عنوان قاضی در تهران و بندرعباس مشغول صدور احکام قرون وسطایی بودند


گزارش کوتاه زندانی سیاسی ارژنگ داودی  از قاضی های خود خوانده ولی فقیه که پس از صدور احکام قرون وسطایی و ضد بشری، حال خود به اتهامات مختلف در پشت میله های زندان قرار گرفته اند . این گزارش کوتاه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن گزارش به قرار زیر می باشد:
مشت دیگر نمونه یک خروار نیست بلکه نمونه خروارها خروار است .
در سال ۸۳  که مجموعه ای از چماقداران به نام های سعید مرتضوی ، محمود طباطبایی نژاد ، حسن زارع دهنوی معروف به حداد  و حیدری نژاد ( همگی از ابواب جمعی اطلاعات  در بیدادگاه انقلاب تهران ) طی پرونده شماره ۸۳\۷۲۳۲\ط د  در شعبه ۲۶ ظالمانه مرا به ۱۰ سال  حبس تعزیری محکوم کردند, نه خودشان و نه هیچکس  دیگر فکر نمی کرد که چند سال بعد  گرفتار خودسری ها و ترک تازی های ناجوانمردانه خود  شده و به پشت پرده رانده شوند.
اگر پرونده مرا به دست عمال شمر و یزید هم می دادند محال بود بیش از ۲ سال حبس  تعلیقی بدهند ؟ علی ایحال اتهمات وارده از سوی شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای انقلاب تهران بشرح زیر است:
تشکیل گروه غیر قانونی جنبش آزادی ایرانیان
نوشتن و انتشار مانیفست تغییر حکومت
همکاری در تهیه فیلم ایران ممنوع جهت سیاه نمایی چهره نظام ؟!
هر کدام از چهار نامبرده بالا که گوی سر سپردگی و چماقداری از هم می ربودند و خود را ذوب  جار می زدند بنا بر سرشت پوشالی این رژیم فساد پرور ، یکی پس از دیگری  دستان پلیدشان چنان رو شد که رژیم نابکار مجبور شد آنها  را علی الظاهر بر کنار و در حقیقت به پشت صحنه انتقال دهد.
در سال ۹۲ در نتیجه شکواییه رئیس بند ۲۰۹ زندان اوین که از نوچه های لاجوردی ملعون است ، پرونده موسوم به توالت فرنگی (بیت رهبری) تحت شماره ۹۱\۷۹۱۲\ ط د . در شعبه ۲۶ به ریاست قاضی چماقدار پیرعباسی مطرح شد که به علت تبعید دوباره ام به بندرعباس ،این پرونده به طرز نیابتی به شعبه دوم  بیدادگاه انقلاب بندر عباس ارجاع شد تا پس از تکمیل از سوی قاضی بهادری برای صدور رأی، مجددا به شعبه ۲۶ تهران ارسال گردد.
اما ۲ نامبرده بالا نیز همچون ۴ نامبرده قبلی از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شده و هر دو همین اینک در بازداشت بسر می بردند. پیر عباسی در بند ۲۰۹ زندان اوین و بهادری در بازداشتگاه اداره کل اطلاعات استان هرمزگان ؟!
آری هم میهنان گدازادگانی که چشم و دلشان هرگز سیر نمی شود ،در ۳۵ سالی که مفت می چرند و مفت می برند حتی برای یک لحظه حاضر نشده اند دست از غارتگری بردارند و برای لحظه ای فکر کنند که این میهن اهورایی متعلق به ۷۵ میلیون ایرانی ست و نه چراگاه امت نیم درصدی فقیه شیره چی ؟!که گفته می شود در سالهای اخیر شیخ شیشه چی ؟! شده است  یعنی که کریستال مصرف می کند ؟!
بیدادگری شیوه مرضیه نمی شد
این شهر اگر دادرس دادگری داشت

زندان بندرعباس
ارژنگ داودی
معلم ، شاعر ، نویسنده زندانی در تبعید سه باره به زندان
 اردیبهشت ماه ۱۳۹۳





www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

  

هیچ نظری موجود نیست: