۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۴, چهارشنبه

یورش وحشیانه به سلول زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندان مرکزی بندرعباس

 
بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یورش وحشیانه ماموران اطلاعات  و گارد زندان به بند ۱ زندان مرکزی بندرعباس و مورد اذیت و آزار قرار دادن زندانیان سیاسی و عادی این بند.
روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تعداد زیادی از نیروهای اطلاعات  و گارد زندان به بند ۱ یورش بردند. زندانیان را مورد اذیت و آزار قرار دادند و تمامی وسایل شخصی آنها را به کریدور بند ریختند . مقدار زیادی از وسایل شخصی زندانیان را تخریب و مقدار  را هم به سرقت بردند .بهم ریختگی و تخریب وسایل زندانیان به حدی شدید بود که موجب اعتراض شدید زندانیان گردید.
سلول ۱  بند ۱ زندان مرکزی بندرعباس که مورد هجوم کینه توزانه، وحشیانه و مغول وار قرار گرفت سلولی است که در آن  زندانی سیاسی ارژنگ داودی زندانی است.
این یورش وحشیانه برای مدت طولانی ادامه داشت.
این حمله به فرماندهی فردی به نام بهرام کشتکار که از شکنجه گران و جنایت کاران علیه بشریت در این زندان است صورت گرفت . این فرد رئیس حفاظت و اطلاعات زندان می باشد که شعبه ای از وزارت اطلاعات در زندان است.پاسداربندها مانند حاجبی و ساربانی  سلول به سلول وارد می شدند واین  اعمال ضدبشری را به اجرا در می آوردند.این ۲ جنایتکار علیه بشریت همدستان بهرام کشتکار هستد.
هدف از این یورش وحشیانه ایجاد فضای رعب و وحشت در زندان است.
این یورشها توسط بازجویان وزارت اطلاعات و  به دستور آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند حسن روحانی طراحی و با هماهنگی با سازمان زندانها به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه مامورین اطلاعات  و گارد زندان به بند ۱ و بخصوص به سلول زندانی سیاسی ارژنگ داودی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست  وی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴اردیبهشت ۹۳ برابر با ۱۴ می ۲۰۱۴

 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: