۱۳۹۲ شهریور ۶, چهارشنبه

بیانیه زندانیان عقیدتی اهل سنت در مورد صدور حکم اعدام ۵ زندانی اهل سنت در زندان گوهردشت کرج



بینانیه زندانیان عقیدتی اهل سنت در مورد صدور حکم اعدام ۵ زندانی اهل سنت و همچنین صدور احکام سنگین علیه سایر زندانیان عقیدتی  در زندان گوهردشت کرج و تبلیغات فریبکارانه و  سوء استفاده از آزادی ۱۷ زندانی اهل سنت که محکومیت آنها پایان یافته است جهت  ارسال به سازمانهای حقوق بشری ،انتشار در رسانه ها و آگاهی افکار عمومی در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
سیستم امنیتی رژیم ولی فقیه دوباره حقد و کینه خود را در بهترین فرصت نسبت به فعالان مذهبی سیاسی اهل سنت به نمایش گذاشت.
رژیم ولی فقیه روز چهارشنبه ۶ شهریور با آزاد کردن ۱۷ نفر از جوانان و دانشجویان اهل سنت بعد از به اتمام رساندن دوران محکومیت شان که توسط قاضی محمد مقیسه به مدت ۲۰ تا ۲۴ ماه به خاطر عقاید مذهبی محکوم شده بودند به صورتیکه وکلای آنها در شش  ماه اول وعده تبرئه شدنشان را داده بودند، بخشی دیگر از برنامه ۵۰ ساله سنی زدایی را به اجرا گذاشت.
بازجویان وزارت  اطلاعات همزمان با آزادی افراد بی گناه که دوران محکومیتشان به اتمام رسیده بود فرصت را غنیمت شمرده و حکم اعدام ۵ نفر دیگر از زندانیان اهل سنت  را صادر کرد و همچنین احکام سنگین   ۱۰ سال حبس دو نفر دیگر از فعالان اهل سنت را صادر کرد.
 چونکه در این زمان تمام توجهات به آزاد شدن تعدادی از زندانیان معطوف شده رژیم ظالم و فریبکار  فرصت را غنمیت شمرد تا زهر خودش  را بر پیکر اهل سنت وارد کند.
هر چند که آزاد شدن یک نفر از اهل سنت برای همه مسلمانان خوشحال کننده و تلاش برای آن لازم است اما باید غافل از آن نبود که سیستم اطلاعاتی در هر فرصتی  تلاش می کند که با اعمال فریبکارانه  جنایتهای خود را پنهان نماید و فشار را بر اهل سنت افزایش دهد .
در عین حال تمام مسلمانان دنیا باید بدانند که دشمنی رژیم ولی فقیه  با اهل سنت همچنان ادامه دارد و سعی می کند که بسیار زیرکانه پشت نقاب وحدت و مصلحت جنایتها و فشارها را  علیه اهل سنت  پیش ببرد.
زندانیان اهل سنت زندان رجایی شهر
شهریور ۱۳۹۲


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: