۱۳۹۲ مرداد ۳۰, چهارشنبه

بی خبری مطلق از وضعیت و شرایط زندانی سیاسی علی صارمی و فرزندانشان




بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» بی خبری مطلق از زندانی سیاسی و فعال کودک حسن صارمی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰  و ۲ فرزندش علیرغم گذشت بیش از ۲ و نیم ماه از بازداشت آنها.
بی خبری مطلق از زندانی سیاسی و فعال حقوق کودک  حسن صارمی ۵۴ ساله و از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ و دو فرزندانش حامد صارمی ۳۲ ساله فارغ تحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی وشهلا صارمی ۲۸ ساله دانشجوی رشته روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی علیرغم گذشت بیش از ۲ و نیم ماه  از زمان یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات به منزل و فروشگاه آنها و انتقال آنها به سلولها انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین می گذرد.
خانواده صارمی از زمان دستگیری عزیزانشان تا به امروز بطور مستمر به دادستانی تهران ،بازپرسی دادگاه انقلاب مستقر در زندان اوین و زندان اوین مراجعه می کنند اما به آنها نه اجازه ملاقات با عزیزانشان داده می شود و نه حاضر به روبرو شدن با این خانواده و پاسخگویی هستند و زمانی که با اصرار خانواده صارمی مواجه می شوند شروع به تهدید آنها می کنند و به آنها گفته می شود که دیگر به این مراکز مراجعه نکنند چونکه پرونده های آنها سنگین است.بازجویان وزارت اطلاعات با بکار بردن این کلمات نیت شوم خودشان را برای پرونده سازی واهی و دروغین را عیان می کنند پیش از این، این نوع  تهدیدها را تقریبا علیه تمامی خانواده ها ی زندانیان سیاسی بکار برده اند.
به گروگان گرفتن  فرزندان آقای صارمی به منظور تحت فشار قرار دادن وی, جهت وادار کردن او به اعترافات تلویزیونی علیه خود می باشد. بازجویان وزارت اطلاعات این شیوه گروگانگیری  را در موارد متعددی علیه زندانیان سیاسی  بکار برده اند. بازجویان وزارت اطلاعات فرزندان زندانی سیاسی را در سلول کناری مادر و یا پدر زندانی قرار می دهند و آنها را مورد شکنجه جسمی و روحی قرار می دهند طوری که پدر و مادر محبوس فریادها و صدای شکنجه فرزندانش را بشنود.
آخوندی با نام مستعار علوی که از مسئولین وزارت اطلاعات  و شکنجه گر بند ۲۰۹ زندان اوین می باشد بازجویی و شکنجه زندانی سیاسی حسن صارمی  و فرزندانش را به عهده دارد. این آخوند خود شخصا طناب دار را به گردن شهید راه آزادی علی صارمی انداخت و چهار پایه را از زیر پای وی کشید.این جنایتکار علیه بشریت از دهه ۶۰ تا به حال مشغول جنایت علیه بشریت در زندان اوین می باشد .
زندانی سیاسی و فعال کودک حسن صارمی ۱۵ خردادماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات همراه با ۲ فرزندش دستگیر و به بند ۲۰۹ شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شدند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، دستگیری، شکنجه ، پرونده سازی و بی خبرنگه داشتن خانواده صارمی از وضعیت عزیزانشان را محکوم می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع بین المللی قضایی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۱ مرداد ۹۲ برابر با ۲۲۲ اوت ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: