۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

جوابیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی به کسانی که از نام زندانیان سیاسی سوء استفاده می کنند



نامه زندانی سیاسی ارژنگ داودی در جواب  به نامه  جعلی تحت عنوان زندانیان سیاسی که از کلیت نام زندانیان سیاسی برای حمایت از جنگ افروزی، تروریسم و جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که او را در گفتار و نوشته هایشان رهبری می نامند   سوء استفاده می کنند جهت اطلاع افکار عمومی و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن نامه به قرار زیر می باشد:
آنهایی که با جعل عنوان زندانی سیاسی به اوباما نامه می نویسند و درخواست می کنند از اعمال تحریمهای بیشتر جلوگیری کند همگی خود و خانواده هایشان از جیره خواران رژیم ولی فقیه بوده و هستند . این ماموران به خدمت در زندان نه از سر دلسوزی برای ملت که از ترس خیزشهای غیرقابل مهار مردمی است که به طرزی هدایت شده نامه نگاری می کنند و به دست و پای امریکاییان می افتند .
 اینان چرا از شیخ علی خامنه ای نمی خواهند که دست از ماجراجویی و شرارت برای ساخت بمب اتمی بردارد. چرا از همکاران خود در مجلس نمی خواهند لایجه الحاقی ان پی تی که در دوران خاتمی ارایه شده را پس از ۱۰ سال مورد بررسی و تصویب قرار دهند .چرا از شیخ حسن روحانی نمی خواهند یکی از جلادان رژیم که در کشتار دهه ۶۰ دست بالا را داشته به عنوان وزیر دادگستری معرفی نکند . چرا از او نمی خواهند رسما  اعلام کند که جنگ افروزی را در سوریه متوقف کند و از شعارهای جنگ افروزانه   قصد نابودی اسراییل دست بردارد این مزدوران رژیم که هنوز هم خود را بسیجی می دانند و سالها چه در دانشگاه و چه در نمایشهای سیاسی  شعار مرگ بر امریکا داده اند و از حامیان بالقوه و بالفعل حمله به سفارت و به گروگان گرفتن امریکاییان بودند ، مگر نمی دانند مشکل تنها با امریکا نیست بلکه با کلیت جامعه جهانی است.
مگر فراموش کرده اند که شورای امنیت سازمان ملل متحد ۵ قطعنامه تحریم علیه رژیم یاغی حاکم بر تهران صادر کرده است . مگر نمی دانند تنها گزینه بعد از تحریم جنگ است آیا آنقدر بی وطن شده اند که عجله دارند کشور را هر چه زودتر و به یکباره به کام نیستی بکشانند .
برآمدن شیخ حسن روحانی اگر هم منشا فرصتی باشد این فرصت بایستی از داخل کشور جوانه بزند نه بیرون .
ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده و زندانی سیاسی
مرداد ۱۳۹۲


info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: