۱۳۹۱ خرداد ۲۷, شنبه

احضار مجدد زندانی سیاسی ارژنگ داودی توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ به دادگاه انقلاب


بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی برای چندمین بار به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب فرا خوانده شد.
به زندانی سیاسی ارژنگ داودی اعلام گردید که قرار است 12 تیر ماه به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب که رئیس آن صلواتی معروف به قاضی مرگ می باشد برده شود.او تا به حال چنیدن بار به این شعبه فرا خوانده شده است ولی هر بار به دلیلی به دستور قاضی مرگ دادگاه وی به تعویق افتاده است . آخرین بار که وی به شعبۀ 15 فرا خوانده شد 10 اردیبهشت ماه بود ولی به دلیل قطعی شدن محکومیت وکیلش آقای محمد علی دادخواه باز هم صلواتی محاکمه او را به تعویق انداخت.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی 10 اردیبهشت ماه نسبت به قطع ملاقاتها و تماسهای تلفنی با همسرش که ماه ها از آن می گذرد اعتراض نمود .صلواتی در پاسخ به اعترضات وی گفت : از حالا به بعد ترتیبی خواهم داد که ماهی یکبار بتوانی با همسرت ملاقات داشته باشی و ادامه داد که اگر همسرت  بعد از یک هفته به اینجا مراجعه کند مجوز ملاقات را به او خواهم داد.
خانم داودی بعد از یک هفته به دفتر صلواتی مراجعه کرد و خواستار اجرا کردن قولی که داده بود شد. اما صلواتی به او گفت : 2 هفته دیگر مراجعه کند و در پی چند بار مراجعه به همسر آقای داودی اعلام کرد که همسرش  ممنوع الملاقات می باشد.خانم داودی نسبت به وعده های دروغین صلواتی شدیدا اعتراض نمود.
پس از آن خانم داودی به رئیس مجتمع قضایی که آخوندی بنام موحد می باشد مراجعه کرد.این فرد به او اعلام کرد که بازجویان وزارت اطلاعات ملاقات وی با همسرش را ممنوع کرده اند.این خود دلیل قاطع دیگری است که بازجویان (شکنجه گران) وزارت اطلاعات در هر مرحله از وضعیت زندانی و خانواده اش خود تصمیم گیرنده هستند در مورد درمان،ملاقات ،آزادی پس از پایان محکومیت و همچنین انتقال به سلولها انفرادی و شکنجۀ زندانی سیاسی و خانواده اش می باشند.بازجوی پرونده قبلی زندانی سیاسی ارژنگ داودی فردی با نام مستعار مصطفوی بود. این شکنجه گر خطاب به آقای داودی گفته بود:"ببین حکم بهت میدیم 15 سال ،هر چه مدرک و هر جیزی که داشتی را آوردیم اینجا،بعد از 15 سال که بیایی بیرون 15 سال هم باید بدوی به هیچ جا نرسی تا اون موقع شاید هم مرده باشی ،اگر هم نمرده باشی دیگه پیر شدی و هیچ غلتی نمی تونی بکنی".
بازجوی فعلی زندانی سیاسی ارژنگ داودی فردی با نام مستعار علوی می باشد.این فرد از جنایتکاران علیه بشریت می باشد فردی شرور و بی رحم و جنایتکار می باشد و از دهۀ 60 تا به حال در وزارت اطلاعات مشغول شکنجه و قتل  زندانیان سیاسی می باشد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی از زندانیان آزادیخواهی می باشد که بیش از 8 سال است در زندان بسر می برد و تا به حال بارها به سلولهای انفرادی منتقل شده است و ماه ها در آنجا تحت شکنجه های قرون وسطایی و ضد انسانی قرار گرفته است.
از طرفی دیگر منزل شخصی زندانی سیاسی ارژنگ داودی و تنها سرپناه این خانواده  را با نامۀ دفتر ولی فقیه علی خامنه ای مصادره شده است و در اختیار یکی از بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفته است.
بازجویان وشکنجه گران ولی فقیه تا به حال  تمامی روشهای غیر انسانی و ضد بشری را علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی  و خانواده سرفراز و مقاوم او بکار برده اند تا او را نسبت به رذالتهای و دنائتهای ولی فقیه علی خامنه ای ساکت کنند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، پرونده سازی جدید و محاکمۀ این زندانی سیاسی که بیش از 8 سال در زندان بسر می برد  بر مبنای محاربه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجر می باشد. 
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
27 خرداد1391 برابر با 16 ژوئن 2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                     
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است


هیچ نظری موجود نیست: