۱۳۹۱ تیر ۷, چهارشنبه

انتقال حداقل یک زندانی برای اجرای حکم ضدبشری اعدام در ملاعام در تهران


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" انتقال یک زندانی از زندان گوهردشت کرج برای اجرای حکم ضد بشری اعدام در ملا عام در ناحیۀ رباط کریم تهران به سلولها انفرادی.
روز چهارشنبه 7 تیر ماه حداقل یک زندانی از بنام علیرضا قنبرلو 35 ساله و مجرد از بند 4 زندان گوهردشت کرج خارج و به سلولهای انفرادی منتقل شد.او قرار است در ناحیۀ رباط کریم تهران در ملاعام اعدام شود.
زندانی علیرضا قنبرلو نزدیگ به 3 سال است که در زندان بسر می برد.او به تجاوز و آدم ربایی متهم شده است.اخیرا  یکی از معاونین  قوۀ قضاییه به او پیشنهاد کرده است که اگر مبلغ 150 میلیون تومان به آنها رشوه دهد او را اعدام نخواهند کرد.اما این زندانی قادر به پرداخت چنین مبلغی نبود.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که در گردابهای بحرانهای داخلی و ترس از قیام مردم ایران برای احقاق حقوق خویش و فشارهای منطقه ای و بین اللمللی برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه برای باقی ماند در کرسی قدرت دست به سرکوب زندانیان سیاسی ،اعدام های گروهی و اخیرا به صورت جنون آمیزی اقدام به اعدام در ملاعام می نماید بطوریکه فقطه در هفتۀ گذشته 4 زندانی فقط در نقاط مختلف تهران در ملاعم اعدام شدند و رسانه های ولی فقیه آن را انتشار دادند.سرکوبهای خونین مردم توسط وزارت اطلاعات و آخوند صادق لاریجانی که از جنایتکاران علیه بشریت و در لیست ناقضین حقوق بشر قرار دارد و منصوب ولی فقیه در قوۀ قضاییه می باشد به اجرا در می آید.
در حالی اعدام ها تحت عنوان تجاوز و غیره در ملاعام صورت می گیرد که احمدرضا رادن،احمدی مقدم،سعید مرتضوی و ده ها نفر از فرماندهان نظامی انتظامی و اطلاعاتی و قاضی های ولی فقیه در شکنجه، قتل و تجاوز به زندانیان سیاسی اثبات شده است و حتی مقامات این رژیم بر این مسئله صحه گذاشته اند  اماهمچنان با دست باز مشغول سرکوب خونین مردم ایران هستند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های گروهی و در ملاعام که بصورت مستمر در زندانها ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به اجرا گذاشته می شود را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجر می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
7 تیر 1391 برابر با 27 ژوئن2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است
     

هیچ نظری موجود نیست: