۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

استمداد رضا شریفی بوکانی زندانی کرد از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد


استمداد رضا شریفی بوکانی زندانی سیاسی کرد از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد جهت ارسال به گزارشگر ویژه و وانتشار آن در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران "قرار گرفته شده است.رضا شریفی بوکانی به طرقی توانست با میزگرد صدای امریکا  که در آن دکتر احمد شهید حضور داشت تماس برقرار کند و از اعمال قرون وسطایی و ضدبشری که در زندانهای ولی فقیه آخوند علی خامنه ای می گذرد شاهدات بدهد . متن استمداد به قرار زیر می باشد:
گزارشگر ویژه  حقوق بشر سازمان ملل متحد جناب آقای دکتر احمد شهید ؛
با سلام و احترام،
اینجانب رضا شریفی بوکانی زندانی سیاسی کرد محبوس در سالن 12 بند 4 زندان رجایی شهر، حدود 2 ماه پیش طی یک گفتگوی تلفنی و یا مصاحبه با بخش فارسی صدای امریکا که حضرت عالی در آن حضور داشتید شرکت کردم .از آن شبی که این کفتگوی تلفنی پخش شد تحت فشارهای شدید مسئولین نظام قرار گرفتم. این مصاحبه  یک گفتگوی انسانی و کاملا حقوق بشری بود که از وضعیت و شرایط همبندیانم و زندانیان سیاسی گزارش دادم.
 اما متاسفانه در مورخ 8 خرداد ماه جاری ساعت 01:30 دقیقه بامداد مسئول اطلاعات  زندان آقای فرجی نژاد و افسر جانشین زندان آقای امیریان  در عرض مدت بسیار کوتاهی به سلولم حمله ور شدن و مقابل دهانم را گرفتند که نتوانم اعتراض کنم و یا از خودم دفاع کنم و همبندیانم را صدا بزنم .آنها با کوبیدن ضربات مشت به صورتم که تا ساعت 03:00 بامداد  ادامه داشت مورد ضرب و شتم قرار گرفتم .
 من را جاسوس خطاب می کردند که برای رادیو امریکا جاسوسی کردید و برای عوامل صهیونیسم و آقای احمد شهید کار می کنی. بعد از کتکهای فراوان، انواع و اقسام دشنام های خانوادگی و فحاشیها و هتک حرمت شدم.نیمه شب و بصورت  غیر قانونی به بند  انفرادی منتقل شدم. علیرغم ضرب و شتم شدید با ضربات مشت و  لگد اجازه درمان جراحت و کوبیدگیهای بدنم را به من ندادند و حتی  مرا از قرص مسکن محروم کردند.از ناحیۀ سر و صورت و پا مورد ضربات آنان قرار گرفتم.به دلیل  رفتارهای ظالمانه غیر قانونی و خودسرانۀ آنان در توهین به بنده و محصور شدن اینجانب در سلول انفرادی  به مدت 48 ساعت اعتصاب غذا کردم و 6 روز در سلولهای انفرادی زندان تحت آزار و اذیت و شکنجه های جسمی و روحی آنها بودم.
به دلیل اتهامات وارده (مصاحبه با شبکه های بیگانه و جنابعالی )ممنوع الملاقات شدم . به خانواده ام  اجازه ملاقات نداده اند و  گفته اند که دستور ممنوع ملاقات بودن  از مقامات بالا آمده است  .گفتگوی تلفنی من با صدای امریکا با حضور جناب عالی برای نظام و مسئولین نظام  و زندان  سنگین تمام شده است  .به این دلیل که که حقیقت را بیان کردم و صحبت من یک سند ویژه  برای جناب عالی و میلیونها بیننده بود .
از شما به عنوان  گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل  درخواست دارم که به شکایت اینجانب نسبت به رفتارها و شکنجه های ظالمانه و غیر انسانی  از سوی مسئولین وزارت اطلاعات  و زندان رسیدگی کرده و خواهان اقدام شما برای متوقف کردن این اعمال غیر انسانی و غیر قانونی هستم.
با سپاس فراوان،
رضا شریفی بوکانی
زندان رجایی شهر کرج
خرداد 1391

   گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
info@hrdai.net
                  
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است


هیچ نظری موجود نیست: