۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

زندانی سیاسی علی معزی در پی محکومیت ۱ ساله در زندان امنیتی، به سلول انفرادی منتقل گردید

 
بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »در پی صدور حکم ضدبشری یک سال زندان در زندان امنیتی  ، زندانی سیاسی علی معزی به سلولهای انفرادی منتقل گردید.
روز پنجشنبه ۷ خرداد ماه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ زندانی سیاسی دهه ۶۰ علی معزی فرا خوانده شد و به سلولهای انفرادی منتقل گردید، انتقال وی در پی صدور حکم ضدبشری ۱ سال زندان در زندان امنیتی که منظور آنها در سلول انفرادی می باشد صورت گرفته است.
این حکم ضدبشری و قرون وسطایی توسط آخوندی به نام آصف حسینی رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج صادر شده است. زندانی سیاسی علی معزی ۱۴ اردیبهشت ماه با ضرب و شتم و رفتارهای وحشیانه و کوبیدن پیشانی وی به نرده های آهنی و شکاف برداشتن پیشانی او  و در حالی که پیشانی وی  دچار خونریزی بود نزد آخوند جنایتکار علیه بشریت آصف حسینی برده شد و آصف حسینی با این وضعیت وی را مورد محاکمه قرار داد و به ۱ سال زندان محکوم نمود . این آخوند جنایتکار علیه بشریت  توسط وزارت اطلاعات منصوب شده است و مجری بدون چون و چرای دستورات بازجویان وزارت اطلاعات است . این آخوند پیش از این زندانی سیاسی ارژنگ داودی را بدون حضور وی و وکیلش در دادگاه  به اعدام محکوم نموده است.
پرونده سازی جدید بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه  علیه زندانی سیاسی علی معزی در حالی صورت می گرفت که او در زندان بود و محکومیت غیر انسانی و غیر قانونی خویش  را طی می کرد  و محکومیت وی در ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ پایان می یافت.
زندانیان سیاسی که به سلول انفرادی منتقل می شوند از داشتن هرگونه تماس با  خارج از سلول و خانواده و حداقل امکانات اولیه انسانی محروم می باشد.زندانی فقط ۳ بار در روز حق استفاده از سرویسهای بهداشتی و هرچند هفته یکبار امکان استفاده از حمام را دارد،از اصلاح صورت خویش محروم و شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی را متحمل می شود و ثانیه به ثانیه مورد شکنجه های روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار می گیرد.
زندانی سیاسی علی معزی آخرین بار به دلیل شرکت در مراسم تشیع و  خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران  محسن دکمه چی دستگیر گردید و بیش از ۴ سال است که در زندان می باشد .
زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات ، بیماری کلیوی و سایر بیماریها رنج می برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات خود بود دستگیر و از آن زمان تاکنون از درمان جدی وی خوداری می کنند.
 سیاست سرکوب ، شکنجه ، اذیت و آزار و صدور احکام سنگین علیه زندانیان سیاسی در ایران توسط شخص آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و مجریان اصلی آنها آخوند صادق لاریجانی و آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات و  بازجویان تحت امر وی در وزارت اطلاعات ولی فقیه هستند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال زندانی سیاسی علی معزی به سلولهای انفرادی و تحت شکنجه جسمی و روحی قرار دادن وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و اعمال سرکوبگرانه خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۹ خرداد ۹۴برابر با۳۰ می ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: