۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

رفتار وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان ولی فقیه با خانواده یک زندانی سیاسی


بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » رفتار وحشیانه  با خانواده یک زندانی سیاسی در سالن ملاقات .
روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در حالی که خانواده زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد برای ملاقات با فرزند خود به سالن ملاقات زندان گوهردشت کرج مراجعه کرده بودند با رفتارهای غیر انسانی وتوهین آمیز  پاسدار سلیمانی مواجه شدند .ادامه رفتار توهین آمیز توسط این پاسدار ولی فقیه با خانواده زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد موجب اعتراض و درگیری سایر خانواده ها با وی گردید.

پس از این درگیری پاسدار سلیمانی که به سوء رفتار با خانواده ها و زندانیان در زندان گوهردشت کرج مشهور است  به تهدید و توهین زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد در مقابل چشمان خانواده اش پرداخت که موجب واکنش شدید زندانیان سیاسی در سالن ملاقات گردید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران اذیت و آزار و برخوردهای وحشیانه با خانواده زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد و تهدید و توهین وی توسط پاسدار سلیمانی را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواهان دخالت برای پایان دادن به فشارها ، اذیت و آزارها علیه زندانیان سیاسی و خانواده های آنها توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۰ اردیبهشت ۹۴برابر با۲۰ می ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است




 

هیچ نظری موجود نیست: