۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

خروش زندانیان سیاسی با شعارهای مرگ بر دیکتاتورو زنده باد آزادی

 
بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج بر علیه استبداد فاشیسم مذهبی ولی فقیه آخوند علی خامنه ای شعار مرگ بر دیکتاتور و زنده باد آزادی سر دادند و لرزه بر اندام زندانبانان ولی فقیه انداختند.

عصر روز ۱۹اردیبهشت ماه  تعدادی از زندانیان سیاسی بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کوج در اعتراض به اعمال وحشیانه و ضدبشری فاشسیم مذهبی حاکم بر این و   نصب دستگاههای پارازیت سرطان زا و همچنین در اعتراض به تداوم فشار و شکنجه، در اقدامی خودجوش شعار مرگ بر دیکتاتور ، زنده باد آزادی و مرگ بر حکومت اعدام سردادند.
یکی از زندانیان سیاسی خطاب به مامور زندان گفت : حکومت شما، ما را از تمام حقوق یک زندانی محروم کرده و رفتار تبعیض آمیز با زندانیان مخالف حکومت دارد بعد با نصب دستگاههای پارازیت می خواهد ما را در این دخمه و سیاهچال بکشد، واقعا باید برای انسانیت تاسف خورد.
بیش از دهها زندانی سیاسی بر اثر نصب دستگاههای پارازیت سرطان زا در سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج دچار ناراحتی های متعددی از جمله ضعف شدید، سردرد ، سرگیجه، حالت تهوع و خونریزی بینی  شده اند و اعتراضات زندانیان و خانواده های آنها در دفتر معاونت دادستانی تهران و دفتر رییس زندانهای  تهران همچنان بی نتیجه باقی مانده است.
زندانیان سیاسی اعلام کردند در صورت تداوم شکنجه و رفتارهای تبعیض آمیز زندانبانان و نیروهای سرکوب گر، دست به اعتصاب نامحدود خواهند  زد تا از این طریق صدای مظلومیت خود را به گوش مردم آزاده ایران و جهان برسانند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران نصب دستگاههای پارازیت سرطان زا در بند زندانیان سیاسی را به منظور تشدید فشارها بر زندانیان سیاسی که در موارد متعددی منجر به بروز عوارض حاد جسمی  در زندانیان سیاسی شده است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدام فوری به منظور کاهش فشارها و سرکوب بر زندانیان سیاسی توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامه ای در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۰ اردیبهشت ۹۴برابر با۱۰ می ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: