۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

ممانعت آخوند آصف حسینی از دفاع حقوقی وکیل زندانی سیاسی علی معزی از وی

 

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»آخوند آصف حسینی ريیس  شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج مانع دفاع  حقوقی وکیل زندانی سیاسی علی معزی از او گردید.
روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه وکیل امیر ارسلان داودی برای آگاهی یافتن  از پرونده و دفاع حقوقی از موکلش زندانی سیاسی علی معزی به آخوند آصف حسینی رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج که توسط وزارت اطلاعات ولی فقیه منصوب شده است مراجعه نمود و از اینکه از پرونده سازی جدید و محاکمه موکلش به او اطلاعی داده نشده تا در دادگاه حضور یابد و از موکلش دفاع نماید اعتراض نمود و خواستار مطالعه پرونده برای تنظیم لایحه دفاعی  گردید. اما آخوند آصف حسینی مانع از مطالعه پرونده و دفاع وی از زندانی سیاسی علی معزی گردید.
آخوند آصف حسینی خطاب به وکیل امیر ارسلان داودی گفت:از کجا معلوم که شما موکلش هستید؟ وکیل امیر ارسلان داودی وکالت نامه را به او نشان داد و وقتی که دیگر دلیلی نیافت شروع  به بهانه جویی کرد. آخوند آصف حسینی در ادامه بهانه جوییهایش گفت چرا حق وکالت را رایگان نوشتی ؟ وکیل در پاسخ وی گفت :من وکیل حقوق بشری هستم. این آخوند ضدبشر به وکیل زندانی سیاسی علی معزی  گفت: نامه بیار که تو وکیل حقوق بشری هستی!
در نهایت آخوند آصف حسینی که از جنایتکاران علیه بشریت است، مانع مطالعه پرونده سازی جدید وزارت اطلاعات گردید و به وکیل امیر ارسلان داودی گفت: من باید از وزارت اطلاعات کسب اطلاع کنم که شما اجازه وکالت داری یا نه؟ و در مورد شما از وزارت اطلاعات استعلام کنم.
زندانی سیاسی علی معزی که از زندانیان دهه ۶۰ می باشد، تنها به دلیل شرکت در مراسم تشیع و خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران محسن دکمه چی دستگیر و با پرونده سازی وزارت اطلاعات  به چند سال زندان محکوم گردید. این زندانی سیاسی قرار بود که محکومیتش ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۴ به پایان برسد اما بازجویان وزارت اطلاعات اقدام به پرونده سازی جدید علیه وی نمودند و صبح روز ۱۴ اردیبهشت ماه جاری بدون اطلاع قبلی به وی اعلام گردید که باید به دادگاه ولی فقیه در کرج مراجعه نماید . زندانی سیاسی علی معزی از ابتدای دستگیری، دادگاه های ولی فقیه را غیر قانونی ، نامشروع و فرمایشی  دانسته ودر آنها حضور نیافته است. در  روز مذکور هم به زندانبانان ولی فقیه اعلام نمود که حاضر به شرکت در چنین دادگاههایی  نیست ، که با دستور بازجویان وزارت اطلاعات مورد یورش وحشیانه انبوهی از زندانبانان ولی فقیه به فرماندهی سرگرد پاسدار کریمی  گردید که در اثر ضربات وارده پیشانی وی شکاف برداشت و دچار خونریزی گردید و زندانبانان با کشیدن وی روی زمین او را به دادگاه بردند و علیرغم خونریزی و پاره شدن لباسهایش توسط آخوند آصف حسینی جنایتکار علیه بشریت مورد محاکمه قرار گرفت و در جا به ۱ سال زندان محکوم گردید.
زندانی سیاسی علی معزی در صحن دادگاه فرمایشی ولی فقیه تصمیم به سکوت گرفت و هیچ حرفی نزد و از امضای حکم غیر قانونی و غیر انسانی ۱ سال زندان خوداری نمود.
لازم به یاد آوری است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی نیز توسط همین آخوند جنایتکار علیه بشریت آصف حسینی بدون حضور وی در دادگاه فرمایشی  به اعدام محکوم شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، برخوردهای وحشیانه و بازخواست از وکیلی که فقط به صرف حرفه خویش  می بایست از موکلش دفاع می نمود را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار پایان دادن به سکوت در برابر رژیم ولی فقیه در مورد نقض قوانین نیم بند  خویش و عدم احترام به قوانین بین المللی که ملزم به اجرای آن می باشد، است و برای پایان دادن به اعدام های جمعی و سرکوب خونین مردم ایران و بخصوص زندانیان سیاسی خواستار ارجاع پرونده رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ اردیبهشت ۹۴برابر با۱۴ می ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: