۱۳۹۲ آذر ۱۹, سه‌شنبه

رژیم ولی فقیه درروز جهانی حقوق بشر ۶ زندانی را برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل نمود


بنابه گزارش ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حداقل ۶ زندانی در روز جهانی حقوق بشر از بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم  ضد بشری اعدام  به سلولهای انفرادی منتقل شدند.
روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه حداقل ۶ زندانی از بندهای ۶ و۷  زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی منتقل شدند. سنین آنها بین ۲۵ و۴۰ سال می باشد. آنها به اتهام سرقت محکوم به اعدام شده اند.
اسامی ۶ زندانی که به سلولهای انفرادی منتقل شده اند به قرار زیر می باشد ۳ تن از آنها برادر می باشند:
یونس کنانی ، سامان کنانی  وفرزاد کنانی برادر می باشند و رضا کنانی پسر عموی آنها است .زندانی دیگری به نام  سیاوش شفیع پور می باشد  همگی آنها  از بند ۷ به سلولهای انفرادی منتقل شدند.
زندانی رضا از بند ۶ زندان گوهردشت کرج به سلولها انفرادی منتقل شد.
گزارش ارسالی حاکی از آن است که حکم ضدبشری اعدام آنها قرار است روز چهارشنبه به اجرا گذاشته شود.
این ۶ زندانی در حالی روانه سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام  می شوند که  جهانیان، روز جهانی حقوق بشر را گرامی میدارند. رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بار دیگر ضدیت خود را با مناسبتهای  جهانی نشان داد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی و ضد بشری  که رژیم ولی فقیه بصورت  لاینقطع برای ایجاد فضای رعب  و وحشت در جامعه بکار می برد را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار پایان دادن به سکوت و بی عملی خود در مقابل جنایتهای رژیم ولی فقیه که حتی در روز جهانی حقوق بشر مرتکب  آن  می شود،است  و همچنین  خواهان ارجاع  پرونده جنایتکاران علیه بشریت به دادگاه جنایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۰ آذرماه ۹۲ برابر با ۱۰ دسامبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: