۱۳۹۲ دی ۸, یکشنبه

پرونده سازی جدید و انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داودی به دادگاه انقلاب بندر عباس


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »پرونده سازی جدید بازجویان وزارت اطلاعات علیه ارژنگ داودی و انتقال وی به دادگاه انقلاب بندرعباس برای محاکمه.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی روز ۸ آذر ماه با یک ماشین شخصی به دادگاه انقلاب بندر عباس برده شد. بازجویان وزارت اطلاعات علاوه بر اتهامات قبلی اتهام جدید دیگری تحت عنوان تبلیغ علیه نظام علیه وی بکار برده شد.  پس از ساعتها انتظار به او اعلام شد که  دادگاه به زمان دیگری موکول شده است و او را مجددا به سالن کاملا ایزوله شده  معروف به سالن ملاقات شرعی منتقل کردند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی  از ۱۹ آبان ماه تاکنون هیچگونه تماس تلفنی و یا ملاقاتی با خانواده اش نداشته است و بدستور بازجویان وزارت اطلاعات از تماس باخانواده و ملاقات با آنها منع شده است و همچنین او با هیچ زندانی و حتی پاسدارهای نگهبانش حق صحبت کردن را ندارد. بازجویان وزارت اطلاعات  ولی فقیه با این شیوه غیر انسانی او را تحت شکنجه های روحی خود قرار داده اند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در زندان بسر می برد و در طی این مدت بارها به شکنجه گاه های مختلف وزارت اطلاعات برده شده است و ماه ها در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان قرار گرفته است.بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن وی، همسر ایشان را دستگیر و ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان   قرار دادند .با نامه کتبی دفتر آخوند علی خامنه ای منزل شخصی وی مصادره گردید  و به اموال آخوند علی خامنه ای  که همگی از اموال سرقت شده مردم بدست آمده است ،افزوده شد 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،پرونده سازی واهی و دروغین علیه زندانیان سیاسی که سالیان زیادی در زندان بسر می برند و قرار دادن آنها در حالت ایزوله کامل را محکوم می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه جنایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۰۸ دی۹۲ برابر با ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


هیچ نظری موجود نیست: