۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در محکومیت حمله وحشیانه و تروریستی به کمپ لیبرتی


بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان, حمله تروریستی به کمپ لیبرتی در عراق را محکوم کردند.این بیانیه جهت ارسال به مقامات نامبرده و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
با سلام و درود فراوان،
به استحضار می رسانیم ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان جنایت حمله تروریستی به اعضای سازمان  مجاهدین خلق ایران در کمپ لیبرتی در چند روز اخیر را بشدت محکوم می کنیم و شهادت این عزیزان را به خانواده  هایشان و به مردم آزادیخواه سراسر دنیا تسلیت عرض می نماییم.
وکسانی که با عمال ناجوانمردانه به قتل و کشتار و اعمال خشونت و ایجاد رعب و وحشت و انواع شکنجه ها ضدبشری و اسیر و گروگانگیر کردن ملت آزادیخواه در زندانها و اعدام آنها  باکی ندارند و این جنایات وحشیانه را فقط بخاطر حفظ قدرت خویش انجام می دهند.
این جباران از خدا بی خبر باید بدانند نخست از آسمان بر آنها  لعنت و نفرین می بارد و سپس تنفر و لعنت زمینیان نسیبشان می گردد  و دعا و فریاد مظلومان از هرسو علیه آنان سرازیر می شود و در جای عمل کرد بد خویش سقوط خواهند کرد و از ظلم و ستمشان به عذاب پروردگار قهار گرفتار خواهند شد.
لذا زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان و مردم آزادیخواه ایران از هر قشر و مذهب از سازمانهای حقوق بشری و بین المللی تقاضا دارند برای محکوم کردن این جنایات و مقابله با آنها اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند از همکاری شما بزرگواران سازمانهای حقوق بشری و بین المللی کمال تشکر و قدردانی را داریم ،
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
دی ماه ۱۳۹۲
ناصر ریگی ، رحیم ریگی، جیهند ریگی، حسین ریگی، بشیر احمد حسین زهی، میثم چندانی، محمدحسین ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای ریگی ، عابد بمپوری ، اسحاق کلکلی،نوید شجاعی ،عبد اقادر جفا دار شاهو زهی ،زبیر هود ، نوید هود ،خالد شهبخش ، علیرضا نارویی،هوشنگ شهنواز ،جابر آبادیان، عبدالله آبادیان، علی اصغر ...، اکبر گمشاه زهی  ،امیر سعد، احمد محمدیان، یوسف ریگی، صلاح الدین امیری، حمید ... .  

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دفتر دبیر کل سازمان ملل متحد آقا بان کی مون
کاخ سفید
وزارت امور خارجه آمریکا
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: