۱۳۹۲ دی ۷, شنبه

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در محکومیت حمله وحشیانه و تروریستی به کمپ لیبرتی


بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج نسبت به حمله تروریستی به کمپ لیبرتی توسط دولت مالکی که به دستور ولی فقیه آخوند علی خامنه ای صورت گرفته و همچنین سکوت و بی عملی سازمان ملل متحد و دولت آمریکا در قبال این جنایات هولناک وعدم پایبندی به تعهدات خود را محکوم می کنند .این بیانیه جهت ارسال به مقامات نامبرده و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
حمله وحشیانه تروریستی علیه اعضای بی دفاع سازمان مجاهدین خلق ایران و سکوت مراجع بین المللی در برابر حملات وحشیانه دولت عراق به شهر اشرف و کمپ لیبرتی که ماه های قبل به دفعات اتفاق افتاده چراغ سبزی بود تا دولت مالکی به تبعیت از دولت ولایت فقیه و دستور مستقیم او،باز  دست به جنایت دیگری بزند و به کمپ لیبرتی حمله کرده و ۳ نفر  دیگر از ساکنان بی دفاع آن را که تحت حمایت سازمان ملل و تعهدات دولت آمریکا  هستند کشته و بیش از ۵۰ نفر دیگر را هم زخمی کند.
 و این در حالی است که هنوز خون به ناحق ریخته ۵۲ نفر اسیر دست بسته در شهریور امسال در اشرف هنوز خشک نشده و دولت عراق و سازمان ملل و دولت آمریکا که مسئول حفاظت جان آنها بوده اند اقدامی در جهت روشن شدن ابعاد جنایات نکرده و سکوت پیشه کرده اند.
ما  جمعی از زندانیان سیاسی  زندان گوهردشت ضمن محکوم کردن جنایایت تروریستی فوق،از مجامع بین المللی حقوق بشری و بخصوص دولت آمریکا و سازمان ملل می خواهیم چشمان خود را بر این اعمال وحشیانه نبندند و به تعهدات خود در قبال حفاظت از جان ساکنان لیبرتی عمل نمایند.
 چرا که این بی توجهی و اغماض در قبال فجایع انسانی نتیجه ای جز رشد بنیادگرایی نداشته و دیری نخواهد پایید که گریبان ( حامیان آنها ) را خواهد گرفت.
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر)
دی ۱۳۹۲
 اسامی تعدادی از زندانیان سیاسی به قرار زیر است: افشین حیرتیان،شاهرخ زمانی،خالد حردانی ، صالح کهندل،میثاق یزدان نژاد، محمد بنازاده امیر خیزی،محمد علی منصوری ،ناصح یوسفی

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دفتر دبیر کل سازمان ملل متحد آقا بان کی مون
کاخ سفید
وزارت امور خارجه آمریکا
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: