۱۳۹۲ آبان ۲۹, چهارشنبه

شرایط حاد جسمی آقای کاظمینی بروجردی و عدم درمان وی بدستور دادگاه ویژه روحانیت

بنابه گزارش ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» تشدید فشارهای غیر انسانی  علیه روحانی آزدیخواه آقای کاظمینی بروجردی از طریق عدم درمان وی بدستور دادگاه ویژه روحانیت ولی فقیه ( دادگاه سرکوب روحانیون آزادیخواه) .
آقای کاظمینی بروجردی علاوه بر  بیماریهای قبلی که همچنان بدون درمان باقی مانده است، اخیرا وضعیت بیماری چشماهایشان وخیم تر شده است. در اثر شکنجه هایی که در سالهای طولانی اسارت در زندان، به شبکیه چشم ایشان آسیب جدی وارد کرده است، سوء تغذیه و بهداشت در زندان نیز باعث  تشدید  آن شده بطوریکه در حال حاضر، ایشان 90 درصد از بینایی  یکی از چشمهای خود را از دست داده اند.
عدم رسیدگی درمانی باعث آبریزش شدید از دو چشم ایشان گردیده است که رنج مضاعفی را برای این زندانی که در سن پنجاه و پنج سالگی، هشتمین سال اسارت بی وقفه اش را میگذراند پدید آورده است گذران این سالها در زندان، بیمارهای متعدد و بسیار خطرناکی را برای آقای بروجردی ایجاد کرده از جمله این بیماریها پارکینسون، ناراحتی قلبی و تنفسی و دیابت و سنگ کلیه می باشد.
این زندانی عقیدتی به علت مقاومت در برابر خواست علی خامنه ای مبنی بر نوشتن توبه نامه و برگشت از عقایدش از حق درمان محروم است، در زندان در حال مرگ تدریجی است.
عدم مداوای بیماران در زندانی نوعی قتل خاموش است و آقای خامنه ای مسئول مستقیم جان  آقای کاظمینی بروجردی و سایرزندانیان است.
خانواده و هواداران این زندانی محروم از درمان و وکیل از کلیه سازمانها و مدافعین حقوق بشر خواستار اقدام فوری وجدی برای انتقال ایشان به بیمارستان جهت درمان فوری و کامل و همچنین آزادی بدون قید و شرط ایشان می باشند.
خانواده و هواداران آقای کاظمینی بروجردی
آبان ۱۳۹۲
Beschrijving: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: